صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوا نایب قهرمان شد

مسابقات قهرمانی جهان کشتی ناشنوایان - ولادیمیر روسیه

تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوا نایب قهرمان شد

تیم ملی کشتی آزاد جوانان ناشنوا کشورمان با کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و ۵ برنز نایب قهرمان جهان شد.

کشتی ناشنوایان

به گزارش کسب و کار نیوز، سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد ناشنوایان که در رده سنی جوانان در ولادیمیر روسیه در حال برگزاری است، تیم ناشنوایان کشورمان با کسب ۱مدال طلا ، ۲نقره و ۵ برنز و ۱۶۰ امتیاز نایب قهرمان شد ، تیم روسیه با ۲۳۰ امتیاز قهرمان شد و تیم ترکیه با ۱۳۶ امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

در این رقابت‌ها و در وزن ۵۷ کیلوگرم رضا علی‌نژاد در دور نخست با نتیجه ۱۴-۳ برابر کشتی گیر روسیه مغلوب شد ، در دور دوم به دلیل عدم حضور حریف بلغار به دور بعد صعود کرد. علی نژاد ۱۲-۲ کشتی گیر ترک را مغلوب کرد و در فینال ۱۲-۱ مقابل حریف میزبان شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در ۶۱ کیلوگرم خشایار قیصری فیروز در دور اول برابر حریف میزبان با ضربه فنی مغلوب شد و در رقابت با حریف قزاقستانی ۷-۹ شکست خورد و پنجم شد.

در ۶۵ کیلوگرم ناصر کریمی در دور نخست برابر کشتی گیر میزبان با نتیجه ۱۰-صفر مغلوب شد، در دور بعد حریف ترکیه خود را ضربه فنی کرد. کریمی ۱۲-صفر مغلوب کشتی گیر قزاقستان شد و به مدال برنز رسید.
 
در ۷۰ کیلوگرم عرفان توتونچی در دور اول با نتیجه ۱۰-صفر مغلوب کشتی گیر هند شد و ۱۳-۳ از حریف قزاق شکست خورد. توتونچی در برابر کشتی گیر ترکیه به دلیل مصدومیت قادر به ادامه مسابقه نشد و پنجم شد.

در ۷۴ کیلوگرم حمیدرضا کنعانی در دور نخست و در مبارزه با کشتی گیر روس با نتیجه ۵-۲ به برتری رسید و در مصاف با حریف قزاقی ۲-۲ شکست خورد. کنعانی به دلیل عدم حضور حریف بلغار به دور بعد صعود کرد و توانست ۹-صفر کشتی گیر ترک را شکست دهد و به مدال برنز دست پیدا کند.

در ۷۹ کیلوگرم حمیدرضا خواجه در دور اول به دلیل عدم حضور کشتی گیر قزاق به دور بعد صعود کرد و در برابر کشتی گیر ترک  ۱۴-۳ مغلوب شد.خواجه برابر حریف میزبان ضربه فنی شد و به مدال برنز رسید.

در ۸۴ کیلوگرم سیدعلی عباسپور در مصاف با حریف قزاق با ضربه فنی مغلوب شد و ۱۱-۱ برابر حریف میزبان شکست خورد .عباسپور کشتی گیر ترکیه را با نتیجه ۱۸-۷ شکست داد و حریف بلاروس را ضربه فنی کرد و به مدال برنز رسید.

در ۹۲ کیلوگرم علی شکیبازاده در دور اول به دلیل عدم حضور کشتی گیر ترک به دور بعد صعود کرد و برابر حریف هندی با ضربه فنی به برتری رسید. شکیبازاده در مبارزه با کشتی گیر میزبان ۱۱-صفر مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در ۹۷ کیلوگرم مهدی ملکوتی اصل در مصاف با کشتی گیر ترک ضربه فنی شد و در برابر کشتی گیر میزبان ۱۰-۰ مغلوب شد .ملکوتی با نتیجه ۱۰-۰ حریف قزاق را شکست داد و به مدال برنز رسید.

در ۱۲۰ کیلوگرم سعید فروتن‌نژاد کشتی گیر میزبان را با ضربه فنی شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.