صفحه اصلی / سرخط خبرها / افتتاح ۲۱ پروژه در سفر وزیر بهداشت به سمنان
افتتاح ۲۱ پروژه در سفر وزیر بهداشت به سمنان

افتتاح ۲۱ پروژه در سفر وزیر بهداشت به سمنان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از سفر وزیر بهداشت به این استان و افتتاح 21 پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی با اعتباری 110 میلیارد ریالی خبر داد.

وزیر بهداشت

نوید دانایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: سفر دکتر قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دوشنبه هفته آتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: وزیر بهداشت علاوه بر حضور در آیین تودیع و معارفه رئییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی و معرفی سرپرست جدید علوم پزشکی استان سمنان با سفر به شهرستان‌های مختلف استان ۲۱ پروژه این دانشگاه را نیز افتتاح خواهد کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه این پروژه‌ها در دو بخش آموزشی –پژوهشی و بهداشتی آماده افتتاح شدند افزود: در این سفر یک‌روزه، علاوه بر پروژه‌های درمانی، ۱۷ پروژه بهداشتی در شهرستان‌های گرمسار، آرادان و دامغان به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: در این سفر ۱۱ پروژه در شهرستان دامغان، سه پروژه در شهرستان گرمسار، سه پروژه در شهرستان آرادان و چند پروژه نیز در مرکز استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین از افتتاح یک بخش تشخیصی پزشکی هسته‌ای در سمنان همزمان با سفر وزیر بهداشت خبر داد و گفت: این پروژه یکی از بروزترین و مجهزترین مراکز تشخیصی پزشکی هسته‌ای در سطح کشور است که موسسه خیریه راه آسمان برای آماده‌سازی آن اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه کرده است.

دانایی همچنین از افتتاح یک پروژه آموزشی- پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی در سمنان خبر داد و گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه نیز بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا در خصوص سفر وزیر بهداشت به شهرستان‌های تحت‌پوشش علوم پزشکی استان خاطرنشان کرد: باتوجه به وجود ۱۷ پروژه بهداشتی آماده افتتاح در سه شهرستان گرمسار، آرادان و دامغان احتمالا دکتر هاشمی به این شهرستان‌ها سفر خواهد کرد.

وی همچنین از برگزاری آیین تودیع رئیس پیشین و معارفه سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در این سفر خبر داد و افزود: در این مراسم از دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که اخیرا به عنوان سرپرست مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت منصوب شده نیز تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.