صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / اجازه تطهیر رژیم منحوس پهلوی را ندهیم
اجازه تطهیر رژیم منحوس پهلوی را ندهیم

رئیس اوقاف کشور:

اجازه تطهیر رژیم منحوس پهلوی را ندهیم

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: نباید اجازه داد که دشمنان ما رژیم منحوس پهلوی را تطهیر کنند زیرا جرم و جنایات آن رژیم فراوان است.

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت الاسلام علی محمدی روز دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان افزود: یکی از خیانت های رژیم پهلوی جشن های ۲۵۰۰ ساله آنها در شیراز بود که موجب سرافکندگی ملت ایران شد.
وی با اشاره به از بین رفتن جایگاه ایران بین کشورها در دوران پهلوی، تاکید کرد: ملت ایران تا آخر برای دفاع از اسلام، قرآن و اهل بیت ایستاده اند زیرا جایگاه کنونی کشور را به خوبی درک می کنند.
حجت الاسلام محمدی اظهارداشت: ملت ایران با رهبری امام (ره) راه مستقیم را انتخاب کرد و پس از ایشان نیز مقام معظم رهبری همان راه را برای ما ترسیم کرده و ما را در آن راه هدایت می کنند.
وی تاکید کرد: راه اسلام راه صحیح و مورد تائیدی است که سربلندی و سرافرازی ملت ایران را رقم می زند و قطعا دشمنان اسلام و ایران به ویژه سران و حکام آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دروغ می گویند که ما ملت ایران را دوست داریم.
وی ادامه داد : اظهار محبت و دوستی آنها دروغ و نفاق است زیرا آنها دشمن ملت ایران هستند و باید توجه داشت مشکلاتی را که برای کشور ایجاد می کنند، بخش عمده دشواری آن نصیب مردم می شود.
حجت الاسلام محمدی گفت: مایوس کردن مردم نسبت به آینده انقلاب و گذشته انقلاب اسلامی یکی از مهمترین اهداف دشمنان است که در این مسیر از رسانه های عمومی در اختیار خود برای رسیدن به این هدف استفاده می کنند.
وی اظهار داشت: باید به دشمنان گفت که کور خوانده اید و اشتباه می کنید و این ملت راه خود را شناخته و به درستی تشخیص داده و به خداوند و وعده های خداوندی نیز اعتماد کامل دارد.
وی بیان کرد: همانگونه که خداوند در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم و نظام را یاری کرده است، در ادامه نیز مومنان را یاری خواهد کرد.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در خطبه های عید فطر فرمودند این رژیم نابود خواهدشد، طبق وعده های خداوندی است.
وی تصریح کرد: اگر کسانی خسته شده اند و از نفس افتاده اند، مردم را به حال خود تصور نکنند چرا که دیدیم مردم در صحنه های مختلف از جمله در روز قدس و برای محکوم کردن رژیم غاصی صهیونیستی چگونه به صحنه آمدند.
حجت الاسلام محمدی همچنین با اشاره به اینکه ساماندهی مراکز اسناد وقف نیز انجام شده است، اظهارداشت: پول موقوفات در جای خود هزینه می شود و تنها از مرکز کشور قابل ارزیابی و نظارت است.
وی اجرای نیات واقفان را از اولویت های سازمان اوقاف و امور خیریه برشمرد و ادامه داد: با وجود سامانه ها و اقدامات انجام شده، پرده پنهان و مخفی در این سازمان نداریم.
رئیس اوقاف کشور بیان کرد: بزرگترین اختلاف ملکی بین اوقاف و امور خیریه و منابع طبیعی برسر یک میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار بوده است که تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار تعیین تکلیف شده است.
وی عنوان کرد: در راستای اخذ سند رسمی از سال ۸۹ تا پایان سال گذشته ۷۰ هزار سند رسمی دریافت شده است.
حجت الاسلام محمدی تولید علم و فناوری را یکی از نیازهای جدید کشور در حوزه وقف برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند که اتاق جنگ از وزارت دفاع به وزارت اقتصاد رفته است و باید جبهه های دفاعی خود را در حوزه اقتصادی برپا کرد و در این حوزه نیز باید از ظرفیت های موقوفات استفاده کرده و ظرفیت های اقتصادی این موقوفات و امامزادگان را طبق نیات واقفین و موازین شرعی و حقوقی به کار گیریم.
در این آئین ضمن تجلیل از خدمات حجت الاسلام محمد قاسمی زاده، حجت الاسلام اسماعیل تدینی به عنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کرمان معرفی شد.
اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در چندین سال اخیر همواره رتبه برتر کشوری را از آن خود کرده است و احیای موقوفات از جمله باغ فتح آباد و خانه حاج آقا علی به عنوان بزرگترین خانه خشتی جهان از مهمترین رویکردهای این اداره کل در سال های اخیر بوده است.
حجت الاسلام قاسمی زاده ۱۲ سال در سمت مدیریت کل اوقاف و امور خیریه استان مشغول به خدمت بوده است.
۷۴۴۰/ ۵۰۵۴

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.