صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / رویدادها / آخرین مهلت ثبت نام در اولین رویداد استارتاپ ویکند سلامت الکترونیک

آخرین مهلت ثبت نام در اولین رویداد استارتاپ ویکند سلامت الکترونیک

اولین رویداد استارتاپ ویکند (Startup Weekend) سلامت الکترونیک دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، جهت گیری نوین نظام های آموزش عالی به سوی دانشگاه های نسل سوم و چهارم، برای توسعه اقتصادی و انتقال فناوری از دانشگاه به صنعت، تحول شگرفی در نقش دانشگاه های سنتی ایجاد کرده است. لذا دانشگاه های کارآفرین علاوه بر فعالیت های آموزش و پژوهش، عامل تحقق نوآوری و کارآفرینی هستند. از این رو گسترش فرهنگ و بسترسازی مناسب برای کسب و کارهای الکترونیک در حوزه سلامت از مهمترین جهت گیری های دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران است.
اولین رویداد استارتاپ ویکند (Startup Weekend) سلامت الکترونیکی دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در تاریخ ۳ تا ۵ مرداد ۱۳۹۷ همزمان با روز ملی کارآفرینی در دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.
این رویداد با هدف ترویج فرهنگ خلاقیت، کارتیمی و کارآفرینی ، ایجاد محیط خلاقانه و کارآفرینانه میان نخبگان دانشگاهی برای پرورش روحیه کسب و کارهای نوین در زمینه سلامت الکترونیکی، شناسایی ایده های فناورانه برای توسعه کسب و کار های نوپا در حوزه سلامت الکترونیکی برای کاهش هزینه های خدمات سلامت محور، گسترش عدالت و مدیریت بحران در بخش سلامت، استفاده از پتانسیل کسب و کارهای الکترونیکی سلامت برای ترویج خدمات سلامت و پیشگیری از بیماری ها و ایجاد ارتباط موثر بین تیم های کارآفرین و سرمایه گذاران علاقه مند برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

استخدام و نگهداشت نیرو دو دغدغه جدی استارتاپ ها

  سارا نظری مشاور کارآفرینی معتقد است استخدام و نگهداشت نیرو دو دغدغه جدی شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.