صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / توصیه‌های نایب رییس شورای اصفهان به مدیران
توصیه‌های نایب رییس شورای اصفهان به مدیران

توصیه‌های نایب رییس شورای اصفهان به مدیران

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیرانی که راه ارتباطی با مردم را نمی دانند اصراری بر حضور در جایگاه مدیریتی نورزند. در واقع اگر این مدیران از مدیریت کنار بروند و خداحافظی کنند به شهر و شهروندان خدمت کرده اند.

نصر

به گزارش کسب و کار نیوز، علیرضا نصراصفهانی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: شهروندان اصفهانی به شدت در صرفه جویی آب مصمم هستند که اگر همکاری های مردمی در زمینه بحران آب نباشد قطعا مشکلات در این زمینه بیشتر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت شورای اسلامی شهر اصفهان ارتباط خوب با شهروندان است، افزود: صبوری با شهروندان و مشورت گرفتن از آنها، ارتباط درست برقرار کردن و هم‌افزایی برای حضور بیشتر شهروندان موجب می شود که آنها احساس اعتماد بیشتری داشته باشند.

مدیرانی که باد می کارند از سوی شورا طوفان برداشت می‌کنند

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: مدیرانی که راه ارتباطی با مردم را نمی دانند اصراری بر ماندن در جایگاه مدیریتی نکنند. در واقع اگر این مدیران از مدیریت کنار بروند و حداحافظی کنند به شهر و شهروندان خدمت کرده اند.

نصراصفهانی با بیان اینکه مدیرانی که برای شهروندان نمی توانند وقت بگذارند با همان خط مشی خداحافظی می توانند از سمت خود کنار بروند، گفت: درخواست‌های اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از مناطق و سازمان‌ها همان درخواست‌ها و مطالبات عمومی است و باید به نظر نمایندگان مردم عنایت ویژه داشته باشند، چراکه اگر مدیران با برخی رفتارها باد کاشتند از طرف شورا طوفان درو خواهند کرد.

وی تاکید کرد: اعضای شورای شهر مطابلاتشان مطالبات مردمی و نه شخصی است، اکثر آنچه در شورا تصویب می شود لایحه های آمده از شهرداری است و قرار نیست برای شیرین کامی خود برخی مدیران بگویند که فلان مصوبه مصوبه شورای شهر است، به خصوص برای مثال مراکز فرهنگی ورزشی و کتابخانه‌ها از نمونه بارز این اتفاقات است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: کارمندان شهرداری که از حقوق خود شکایت دارند مورد توجه هستند، اما به هر حال تعهدی نسبت به جایگاهی که قرار دارند باید داشته باشند و نباید با مردم بدخلقی کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.