صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان مشهد

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان مشهد

امیر حسین عاجزی در مشهد اظهار کرد: بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، معماری و عمران ، صنایع سرمایشی و گرمایشی ایران با ۴۵ هزار متر فضای غیرمفید و ۱۱ هزار متر فضای مفید توسط سازمان همیاری شهرداری‌های خرسان رضوی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، وی ادامه داد: تولیدکنندگان مصالح و تجهیزات ساختمانی، عاملیت فروش تجهیزات ساختمانی، تولیدکنندگان و واردکنندگان سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، دفاتر خدمات فنی و مهندسی و نشریات مرتبط با این حوزه کاری در این رویداد آخرین دستاوردهای خود را به‌معرض نمایش عموم می‌گذارند.

مدیر برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان، معماری و عمران مشهد خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه، ۲۵۰ شرکت‌کننده حضور دارند که در میان آنها نمایندگی‌هایی از کشورهای آلمان، ایتالیا، ترکیه، فرانسه، انگلیس، کره، ژاپن، چین، تایوان، روسیه و هند حضور دارند.

عاجزی ضمن بیان اینکه این نمایشگاه همراه با یک رویداد جانبی مهم است، ادامه داد: برای اولین‌بار همزمان با برگزاری این نمایشگاه، همایش ملی «ساخت و ساز در مشهد، رونق یا رکود» با همکاری معاونت اقتصادی شهرداری مشهد با حضور ۵۰۰ تن از اعضای نظام مهندسی و انبوه‌سازان خراسان رضوی در روز دوم این نمایشگاه در سالن همایش‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.
وی متذکر شد: این نمایشگاه در سالن‌های هشت ضلعی، فردوسی، بهار، عطار، مولوی، ابوسعید، تالارهای B1 ، B2 و فضاهای باز از تاریخ ۲۹ خرداد تا ۲ تیرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ مذکور از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.