صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / اوسیانو کروز: هدفمان صعود به دور دوم است
اوسیانو کروز: هدفمان صعود به دور دوم است

گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به روسیه

اوسیانو کروز: هدفمان صعود به دور دوم است

مربی پرتغالی تیم ملی می‌گوید هدف این تیم موفقیت در بازی‌های بعد و صعود به دور دوم است.

اوسیانو کروز

به گزارش کسب و کار نیوز به روسیه، اوسیانو کروز مربی پرتغالی تیم ملی در حاشیه تمرین این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: حال ما خوب است و خوشحالیم که در قسمت اول توانستیم کاری که مد نظرمان است را انجام دهیم. البته آغاز این کار از سال ۲۰۱۵ بود و پیگیر هدفمان یعنی صعود به دور دوم هستیم. امیدواریم در بازی‌های بعد به آن دست پیدا کنیم.

وی درباره واکنش ملت ایران به پیروزی برابر مراکش گفت: قطعا این انرژی‌های خوب و تاثیرگذار به ما منتقل شد و کی‌روش همیشه جمله معروف خود را به ما می‌گوید؛ این که پیراهن تیم ملی جایگاه بالایی دارد و ما باید باعث خوشحالی مردم شویم.

مربی تیم ملی درباره کار کردن سابق وی با هیرو و سانتوس اظهار کرد: قطعا شناخت این دو مربی به ما کمک خواهد اما بازیکنان ما باید بدانند هر دو تیم پرتغال و اسپانیا توانایی بالایی برای اجرای مهارت‌های فنی خود را دارند و باید با تمرکز مقابل این دو تیم قرار گرفت.

کروز درباره عملکرد ایران در جام جهانی و بازتاب آن در رسانه‌ها و تیم‌های مختلف گفت: ما برای همین است که سالیان سال تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم تاریخ را بنویسیم و در آن جاودانه شویم. چیزی که می‌توانم از طرف بازیکنان و کادرفنی قول دهم این است که با تمام قوا برای موفقیت تیم ملی تلاش کنیم.

او درباره جذابیت‌های فهمیدن صحبت‌های اسپانیایی مربی‌های پرتغال و اسپانیا اذعان کرد: برای ما راحت‌تر خواهد بود. ما با بازیکنانمان فارسی صحبت خواهیم کرد و راحت خواهیم بود اما مطمئننا من نیم‌نگاهی به نیمکت اسپانیا خواهم داشت تا ببینم کادر فنی این تیم چه صحبت‌هایی با بازیکنانش خواهد داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پرسپولیس به تیم رونالدو خورد، سپاهان به یاران بنزما/ همگروهی نساجی با هم‌تیمی‌های نیمار

به گزارش کسب و کار نیوز، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.