صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / آغاز به کار نمایشگاه های گردشگری و هتلداری در اصفهان از ۲۹ خرداد

آغاز به کار نمایشگاه های گردشگری و هتلداری در اصفهان از ۲۹ خرداد

نمایشگاه گردشگری و هتلداری در شهر اصفهان از ۲۹ خرداد ماه آغاز به کار خواهند کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از بتانیوز، این دو نمایشگاه تا یکم تیرماه و به مدت چهار روز در محل برگزاری اصفهان، مازندران، فارس، خراسان رضوی، کیش، هرمزگان و قم حضور دارند و توانمندی های خود را در عرصه های گردشگری، هتلداری، اقامتی و پذیرایی به نمایش عمومی می گذارند.

بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، نمایندگان کشورهای ترکیه، امارات، مالزی، مجارستان و عمان نیز در این نمایشگاه حضور دارند و پتانسیل های گردشگری کشور خود را در معرض بازدید قرار خواهند داد.

سفیران کشورهای ازبکستان، تاجیکستان، کره جنوبی، ساحل عاج، سنگال، ارمنستان، ویتنام و ژاپن نیز به عنوان میهمانان ویژه در این نمایشگاه حضور می یابند.

در دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری اصفهان شرکت های هواپیمایی و آژانس ها، مراکز اقامتی و هتل و مراکز توریستی و تفریحی، انجمن ها و اتحادیه ها، مراکز آموزشی، نشریات و مطبوعات، تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه های صنعتی و طراحان و سازندگان تجهیزات هتل حضور خواهند داشت.

مهم ترین تفاوت نمایشگاه گردشگری اصفهان با دوره های گذشته این است که شرکت های خارجی در بخش گردشگری و شرکت های معتبر فعال در حوزه های هتلداری و رستوران نیز در برپایی نمایشگاه مشارکت داشته اند.

برگزاری سومین دوره مسابقات نوشیدنی های سرد یکی از اصلی ترین بخش های جانبی دهمین نمایشگاه گردشگری اصفهان خواهد بود. هم چنین همایش های گردشگری ویژه ای نیز با حضور فعالان این صنعت در کنار نمایشگاه برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتلداری اصفهان می تواند شرایط مطلوبی برای آشنایی فعالان و متخصصان این حوزه با پتانسیل های گردشگری اصفهان و استان های مختلف کشور فراهم آورد. این نمایشگاه در دهمین گام خود تلاش خواهد کرد بستری مناسب برای مذاکره و هم چنین ارتباط میان مردم و فعالان صنعت گردشگری و هتلداری فراهم کند.

یکی از اصلی ترین ویژگی های این نمایشگاه، برگزاری در دو بخش همزمان کافی شاپ است؛ در یکی از بخش های نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری اصفهان، آخرین دستاوردهای حوزه گردشگری از سراسر کشور به نمایش در می آید و در بخشی دیگر، دومین نمایشگاه تجهیزات هتل، رستوران، فست فود و برگزار می شود و به ارائه جدیدترین محصولات این عرصه می پردازد.

نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری اصفهان از اهمیت ویژه ای در سطح کشور برخوردار است و با توجه به جایگاه محوری این استان در بخش گردشگری، بخش قابل توجهی از فعالان این عرصه، در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.