صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / سرمایه‌گذارها / کیک‌های خوشمزه و لاکچری را از استارتاپ‌ها خریداری کنید
کیک‌های خوشمزه و لاکچری را از استارتاپ‌ها خریداری کنید

کیک‌های خوشمزه و لاکچری را از استارتاپ‌ها خریداری کنید

یکی از استارتاپ‌ها موفق به طراحی سامانهای شده است که در آن می‌توان هر نوع کیکی را به سرعت بالا خریداری کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت های دانش بنیان و همچنین طرح های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می زند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت ها طرح های ارائه شده از سوی استارتاپ ها بپردازد.

شیرینی و کیک در تمام مراسم ما ایرانی ها وجود دارد و امروزه هنرمندان ایرانی موفق به طراحی و خلق کیک و شیرینی های بسیار زیبایی شده اند که هم کامتان را شیرین می کند و هم خاطره ای دلنشین برای شما باقی می گذارد.

اما گاهی اوقات پیش می آید که قناد هنرمندی که بتواند برای ما کیک هایی زیبا طراحی کند را پیدا نمی کنیم که به تازگی یک استارتاپ برنامه ای برای آن داشته و سامانه ای را طراحی و راه اندازی کرده است که در آن می توانیم انواع کیک ها را در هر مدلی که بخواهیم و در تمام طعم های مختلف خریداری کنید.

در این استارتاپ شما می توانید به هر مدل کیک دسترسی پیدا کنید و ابتدا مدل کیک ها را مشاهده کنید و سپس آنها را سفارش دهید.

بررسی قیمت و زمان تحویل کیک های خوشمزه در استارتاپ ها
یکی از ویژگی های این استارتاپ این است که در زیر مدل هر کیک وزن و قیمت تمام شده را هم مشخص کرده است و شما می توانید متناسب با هزینه ای که می خواهید خرج کنید و بسته به زمان مورد نظرتان کیک ها را سفارش دهید همچنین زمان تحویل هر کیک هم در این سامانه نوشته شده است، برای مثال اگر کیکی وزن زیادی داشته باشد و لازم باشد که برای آن طراحی های بسیاری صورت گیرد در این استارتاپ مشخص شده که ۲ روز زمان برای ساخت کیک احتیاج است.

برای خرید این کیک در این سامانه کافیست که کیک خود را انتخاب کنید هزینه آن را از طریق سامانه های الکترونیکی بپردازید تا در زمان مشخص شده و به سرعت و با اطمینانی بالا کیک به دست شما برسد.

در این سامانه کیک ها به انواع مختلف کیک تولد، کیک ساده، کیک مناسبی، کیک عروسی و کیک خاص و لاکچری تقسیم می شود.

همچنین مطالعه کنید:

شاخص بورس ۱۸ هزار واحد صعود کرد

روند صعودی بازار سرمایه که دیروز آغاز شده بود امروز هم ادامه یافت؛ به طوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.