صفحه اصلی / استان ها / کردستان / برای داشتن احساس بهتر در محل کار، گل و گیاه نگهداری کنید

برای داشتن احساس بهتر در محل کار، گل و گیاه نگهداری کنید

نگهداری از گل و گیاه در محیط کار، علاوه بر آن‌که در ایجاد هوای مطبوع مؤثر است، سطح استرس در بدن ما را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.

گل محمدی

به گزارش کسب و کار نیوز، خرداد ماه برای دوست‌داران محیط زیست رنگی متفاوت دارد. اول خرداد روز جهانی تنوع زیستی، ۱۵خرداد روز جهانی محیط زیست، ۲۵ خرداد روز گل و ۲۷ خرداد روز جهانی بیابان‌زدایی است.

فرد، با تماشا کردن به گل و لذت بردن از طراوت، رنگ و عطر زیبای آن می‌‏تواند حالت روحی نامتعادل خود را تغییر داده و به حالت طبیعی باز گرداند.

در واقع گل عاملی جهت تعدیل رفتار در طول شبانه ‏روز است و هر بار نگاه کردن به گل، عاملی برای ایجاد یک اتصال عصبی مثبت در مغز است.

حضور گل و گیاه در فضای مسکونی، بستر بسیار مناسبی برای آرامش روح و روان انسان ایجاد می‌کند و همه روان‌شناسان به تأثیر روانی گل بر انسان تاکید کرده‌اند.

گیاهان، علاوه بر کاربرد تزئینی که دارند، نقش مهمی در سلامت ما ایفا می‌کنند. نگهداری از گل و گیاه در محیط کار، علاوه بر آن‌که در ایجاد هوای مطبوع مؤثر است، سطح استرس در بدن ما را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.

هر چه محیط کار بیشتر به محل زندگی نزدیک باشد، در آن‌جا احساس آرامش و امنیت بیشتری خواهیم کرد و نگهداری از گیاهان و گل‌ها یکی از مواردی‌ست که در این زمینه به ما کمک می‌کند. 

گیاهان با پاکسازی هوا، کیفیت آن را بهبود می‌بخشند و در نتیجه هوایی که تنفس می‌کنیم تازگی بیشتری دارد و همچنین در کاهش استرس و افزایش انگیزه هم بسیار مفید است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.