صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / قرارداد ۱٫۱۸ میلیارد دلاری آلمان با اسرائیل برای اجاره پهپاد
قرارداد ۱٫۱۸ میلیارد دلاری آلمان با اسرائیل برای اجاره پهپاد

قرارداد ۱٫۱۸ میلیارد دلاری آلمان با اسرائیل برای اجاره پهپاد

پارلمان آلمان با قرار داد اجاره پهپاد از رژیم صهیونیستی به مدت 9 سال مواقبت کرد؛ قراردادی که ارزش آن 1.18 میلیارد دلار اعلام شده و صهیونیست‌ها را بسیار خوشحال کرده است.

پهپاد اسرائیل

به گزاش ایسنا، به نقل از اسکای نیوز، موافقت پارلمان آلمان با این قرارداد نظامی به عنوان یک راهکار موقت تا آماده شدن پهپادهای اروپایی برای خدمت در ارتش آلمان و دیگر کشورهای اروپا در سال ۲۰۲۵ اتخاذ شده است.

بینامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که از این توافق بسیار خرسند است اعلام کرد: یک توافق بسیار بزرگ امضا کردیم، این توافق آثار بسیار مثبتی بر صنایع نظامی اسرائیل و اقتصاد ما دارد، همچنین باعث می‌شود که همکاری‌های امنیتی ما با آلمان مستحکم‌تر شود.

این توافق سال گذشته با مخالفت حزب دموکرات آلمان که شریک ائتلاف حاکم این کشور است مواجه شد. این حزب معتقد است که از این پهپادها می‌شود در آینده به عنوان پرنده‌هایی مسلح به موشک استفاده کرد. آلمان هم‌اکنون نمونه‌های دیگری از این پهپاد اسرائیلی در اختیار ندارد که تفاوت آن با پهپاد کنونی عدم قابلیت مسلح کردن آن به سلاح است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آغاز به کار اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در ریاض با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی/مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.