صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / توجه جدی مسئولان چهارمحال و بختیاری به وحدت و همدلی ضروری است
توجه جدی مسئولان چهارمحال و بختیاری به وحدت و همدلی ضروری است

امام جمعه شهرکرد:

توجه جدی مسئولان چهارمحال و بختیاری به وحدت و همدلی ضروری است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان اجرایی، فرهنگی، انتظامی و قضایی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همه مسئولان به وحدت، همدلی و همراهی توجه جدی داشته باشند.

امام جمعه شهر کرد

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» ۲۵ خردادماه در خطبه‌های نماز عید فطر، اظهار کرد: امروز با خدا پیمان ببندیم که زندگی جدیدی را بر اساس سبک زندگی اسلامی و خدایی زندگی را، آغاز کنیم. 

وی افزود: لازم است پاک زندگی کنیم، پاک بخوریم و این پیمان را با خدای خود ببندیم تا هر روز ما عید باشد. 

نکونام با اشاره به این‌که باید به صفات خدا متصف شویم، تصریح کرد: خدمت بی‌منت، کار مستمر، خطاپوشی و عفو دایمی، خیرخواهی، شاکر و سپاسگذاری دایمی از ویژگی‌های خداست که متخلق به این صفات بوده تا خدا بیشتر ما را مورد عنایت خود قرار دهد. 

وی با اشاره به این‌که ششم شوال سالروز ارتحال مرجع عالیقدر و وارسته به این خطه آیت‌الله ابوالقاسم دهکردی است، خاطرنشان کرد: به وجود چنین فرد وارسته‌ای می‌بالیم که این هفته، هفته فقه و فقاهت نامیده می‌شود که لازم است رسانه‌ها به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند. 

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: استان ما می‌تواند شخصیت‌های بزرگی را پرورش دهد. 

وی با تشکر از فعالان ماه رمضان اعم از روحانیون، مساجد، برنامه‌های لیالی قدر، هیئت مذهبی، جوانان و اجتماعات پرشوری که در این ماه شکل گرفت، تصریح کرد: باید نمازهای جماعت و جمعه همیشه پر بار و پر شور برگزار شود و وحدت هر چه بیشتر برای استان شکل گیرد، هم‌چنین نشست‌های فعالین ومسئولان استان قوت یابد. 

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی، فرهنگی، انتظامی و قضایی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همه مسئولان به وحدت، همدلی و همراهی توجه جدی داشته باشند، به نفع مردم خدمت کرده و منافع مردم را مد نظر قرار دهند و درگیر جناح‌بازی‌های حزبی نشوند تا با تلاش، بتوان استانی آباد و پر رونق درست کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.