صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / ۷۰۰ نفر زندانی معسر چشم‌ انتظار کمک خیرین
۷۰۰ نفر زندانی معسر چشم‌ انتظار کمک خیرین

مدیر عامل ستاد دیه استان اردبیل عنوان کرد

۷۰۰ نفر زندانی معسر چشم‌ انتظار کمک خیرین

مدیر عامل ستاد دیه استان اردبیل گفت: 700 نفر زندانی جرایم غیرعمد و مالی داریم که چشم‌ انتظار کمک خیرین و نیکوکاران هستند تا زمینه آزادی آنها فراهم آید.

زندانی زن

به گزارش کسب و کار نیوز، محبوبی در مراسم آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد در نیر اظهار کرد: ستاد دیه استان اردبیل که ماموریت جذب کمک‌های خیرین و نیکوکاران را در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی دارد در دو سال گذشته با جمع‌آوری کمک‌های خیرین به مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان سعی کرده تا به رسالت خود در این حوزه عمل کند. 
وی خاطرنشان کرد: در کنار جذب این کمک‌ها ستاد دیه برای آزادی ۴۳۷ نفر از محکومان نسبت به جلب رضایت شاکیان، قسط ‌بندی بدهی محکومان و همچنین پرداخت تسهیلات برای خود زندانیان با هدف آزادی اقداماتی را انجام داده و در سالجاری نیز تلاش بر این است تا بخشی از این زندانیان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگردند.
مدیر عامل ستاد دیه استان اردبیل بیان کرد: در آستانه عید سعید فطر و با کمک خیرین سعی خواهیم کرد تا زمینه آزادی ۳۰ نفر را فراهم کنیم.
محبوبی به عملکرد سال گذشته ستاد دیه نیز اشاره کرد و گفت: در سال قبل در مجموع ۴۳۷ نفر از محکومان جرایم مالی غیرعمد با مبلغ محکومیت ۳۰ میلیارد تومان توسط خیرین و ستاد دیه از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند.
وی تصریح کرد: امسال نیز زمینه آزادی ۳۱ نفر ار محکومان مالی با مبلغ محکومیت حدود ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فراهم شده است.
محبوبی به برگزاری جشن گلریزان در ایام ماه مبارک رمضان با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تبلیغ و فرهنگسازی در این زمینه اشاره کرد و گفت: امسال با هماهنگی‌هایی که انجام شد در ۲۰ حوزه در استان اردبیل این جشن برگزار شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.