صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / رونمایی از اپلیکیشن IDPEX در نمایشگاه چاپ دیجیتال
رونمایی از اپلیکیشن IDPEX در نمایشگاه چاپ دیجیتال

رونمایی از اپلیکیشن IDPEX در نمایشگاه چاپ دیجیتال

همزمان با افتتاح هشتمین نمایشگاه چاپ دیجیتال برای نخستین بار از برنامه نرم‌افزاری IDPEX رونمایی می‌شود، اطلاعات کامل شرکت‌کنندگان و بخش‌های مختلف این رویداد چاپی در این اپلیکیشن قرار داده شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری کتاب ایران،جلال ذکایی؛ مدیر هشتمین نمایشگاه چاپ دیجیتال با اعلام این خبر، افزود: این نرم‌افزار دربردارنده اطلاعات مفید در مورد نمایشگاه دیجیتال، دسترسی به نمایشگاه و جانمایی شرکت کنندگان و غرفه‌ها است که در ابتدای ورود بازدیدکنندگان نمایشگاه امکان نصب آن بر روی تلفن همراه افراد قرار داده شده است.

وی افزود: همچنین از دیگر امکانات این نرم‌افزار می‌توان به فهرست شرکت‌کنندگان، گفت‌وگوهای انجام شده در مورد IDPEX، اخبار انتشار یافته نمایشگاه در سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف همچنین مطالبی مرتبز با حوزه چاپ دیجیتال و کارکردهای آن در دنیای امروز با نگاهی به وضعیت این چاپ در جهان و ایران نیز از جمله موضوعات موجود در نسخه اول این اپ است.

ذکایی با بیان اینکه بیش از ۵۰ شرکت فعال در حوزه چاپ دیجیتال در نمایشگاه امسال حضور دارند، تاکید کرد: نمایش دستگاه‌ها یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه به شمار می‌آید و بازدیدکنندگان می‌توانند علاوه بر آشنایی با شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلف حوزه چاپ دیجیتال از نزدیک کارکرد و عملکرد دستگاه‌‌ها را مشاهده کنند.

وی تاکید کرد: امسال دست‌اندرکاران حوزه چاپ شامل واردکننده دستگاه‌های چاپ دیجیتال، واردکنندگان مواد مصرفی و ارایه‌کنندگان خدمات چاپ دیجیتال در هشتمین نمایشگاه چاپ دیجیتال حضور دارند و جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

هشتمین نمایشگاه چاپ دیجیتال و نشر رومیزی از ۲۹ خرداد تا اول تیر امسال در محل دایمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.