صفحه اصلی / فرهنگی / تخفیف کتاب‌های کودک و نوجوان به‌مناسبت عید فطر
تخفیف کتاب‌های کودک و نوجوان به‌مناسبت عید فطر

طرح «کتاب من یادت نره»

تخفیف کتاب‌های کودک و نوجوان به‌مناسبت عید فطر

طرح «کتاب من یادت نره» با هدف ترویج کتاب‌خوانی و تخفیف کتاب‌های کودکان و نوجوانان به مناسبت عید سعید فطر از ۲۲ تا ۳۱ خرداد اجرا می‌شود.

طرح «کتاب من یادت نره» با هدف ترویج کتاب‌خوانی و تخفیف کتاب‌های کودکان و نوجوانان به مناسبت عید سعید فطر از ۲۲ تا ۳۱ خرداد اجرا می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، نظر به فراگیر شدن استفاده کودکان و نوجوانان از تلفن‌های هوشمند و رایانه در سال‌های اخیر، سرانه مطالعه در این گروه سنی نیز به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است. با توجه به پیامدهای استفاده نامناسب از این دستگاه‌ها بر جسم و روح کودکان، حال نقش مروجان کتاب و فعالان حوزه کودک بیش از پیش مهم جلوه می‌کند. با ترغیب و تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه‌ کتاب‌های غیردرسی به‌ویژه در فصل تابستان بچه‌ها می‌توانند خلاقیت و استعدادهای خود را شناسایی و بارور کنند. کتابخوانی یکی از روش‌های حفظ و استمرار سلامت روانی کودکان به شمار می‌آید و در همین راستا پخش مداد آبی از ۲۲ تا ۳۱ خرداد طرح «کتاب من یادت نره» را با هدف توسعه عدالت فرهنگی اجرا خواهد کرد.
علاقه‌مندان با شرکت در این طرح می‌توانند از تخفیف ۲۰درصدی در خرید مجموعه‌ متنوعی از کتاب‌های کودک و نوجوان برخوردار شوند. افراد و خانواده‌ها می‌توانند به مناسبت عید سعید فطر و پایان یافتن سال تحصیلی، عیدی و جوایز خود برای بچه‌ها را از طریق این طرح تامین کنند.
خرید کتاب برای کودکان و نوجوانان و تامین خوراک ذهنی و فرهنگی برای آنان بر عهده‌ بزرگسالان به ویژه والدین آن‌هاست. «کتاب من یادت نره» به والدین این موضوع را یادآوری می‌کند که اگر کتاب از سبد کالای خانواده حذف شود بی‌شک در آینده متحمل ضررهای مادی و معنوی بی‌شماری در زندگی فرزندان‌شان خواهند شد.
نظر به نتایج تحقیقات علمی، کودکان فقط به آب و غذا نیاز ندارند. خواندن کتاب یکی از ابزارهایی است که به بچه‌ها کمک می‌کند نیازهای خود و دنیای اطراف‌شان را بهتر بشناسند. دست‌اندرکاران حوزه کتاب‌های کودک و نوجوان می‌توانند با تسهیل این فرایند خانواده‌ها را در حل چالش‌های فرزندان‌شان یاری کنند. خانواده‌ها با مشارکت در طرح «کتاب من یادت نره» می‌توانند به عضویت باشگاه مشتریان مداد آبی دربیایند و از طرح‌های تخفیف‌ خرید کتاب این باشگاه در زمان‌های مختلف بهره‌مند شوند.
مداد آبی، پخش تخصصی کتاب‌های کودک و نوجوان است که توزیع کتاب‌های بیش از ۲۰ انتشارت فعال این حوزه از جمله نشر افق، هوپا، زرافه، پرتقال، پریان، پیک ادبیات و …. برعهده دارد.
خانواده‌های علاقه‌مند، برای مشارکت در این طرح می‌توانند ضمن خرید آنلاین از سایت مدادآبی به نشانی medad-abi.com با شماره ۸۸۳۵۶۰۷۶-۰۲۱ و ۸۸۳۵۶۴۳۶ نیز تماس بگیرند.

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.