صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / اولین رویداد کسب و کار مدوسامیت تهران رونمایی شد
اولین رویداد کسب و کار مدوسامیت تهران رونمایی شد

اولین رویداد کسب و کار مدوسامیت تهران رونمایی شد

در این مراسم که با حضور صاحبان برند، طراحان مد و لباس، اساتید دانشگاه، جمعی از اصحاب رسانه رسانه‌ها و چهره‌های مطرح مد و لباس برگزار شد، مهدی معصومی موسس و مدیر عامل مجموعه مدو ضمن مرور فاکتورهای موفقیت صنعت مد و لباس در دنیا، به معرفی اولین رویداد کسب و کار مدوسامیت، ماموریت و اهداف آن پرداخت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مد و پوشاک، در این مراسم مهدی معصومی عواملی همچون رویدادها و نمایشگاه‌های مد، کنفرانس‌ها و فشن تاک‌ها، ورکشاپ‌های آموزشی، رشد رسانه‌های مد، بلاگرها و افراد تاثیرگذار در معرفی برندها و محصولات، تکنولوژی در مد و گردهمایی نخبه‌های مد و فشن دنیا را در رویدادهایی با نام فشن سامیت‌ها، هفکری و برنامه‌ریزی در خصوص مشکلات صنعت مد و ارائه راه‌حل‌های مناسب را به عنوان مهم‌ترین عوامل موفقیت و توسعه صنعت مد در دنیا برشمرد.

در ادامه معصومی گفت : با توجه به حضور چندین ساله مجموعه مدو در صنعت مد و برگزاری دو دوره رویداد کارآفرینی مدوتک، و تحقیق و بررسی در خصوص صنعت مد داخلی و همینطور عوامل موفقیت این صنعت در دنیا به این جمع‌بندی رسیدیم که مهمترین مشکل برای رشد و توسعه صنعت مد داخل عدم ایجاد بستری مناسب جهت تعامل و همکاری تمامی فعالان صنعت مد در ایران است. او در ادامه گفت راه‌حل ما برای این مشکل کمک به ایجاد بستری مناسب جهت تعامل و همکاری تمامی فعالان این صنعت خواهد بود و نام این پلت‌فرم مدوسامیت است.

مدوسامیت به عنوان سالانه مد و کسب و کار ایران قصد دارد تا با برگزاری این رویداد بتواند ضمن گردهمایی فعالان این صنعت به رشد و بهبود کسب و آن‌ها، رشد دانش، کسب تجربه و معرفی آخرین ایده‌ها و کالکشن‌های طراحان و تجاری‌سازی محصولات مد قدم بردارد. مدوسامیت قصد دارد در سال‌های آتی به مهمترین رویداد کسب و کار منطقه تبدیل شود و تلاش خواهد کرد تا صنعت مد ایران و آوازه طراحان ایرانی را جهانی کند.مدوسامیت در ۴ بخش با نام‌های مدودیزاین، مدوتک، مدوتاک و مدو ورکشاپ برگزار خواهد شد. در بخش مدودیزاین ۴۰ طراح به ارائه و نمایش آخرین کالکشن خود خواهند پرداخت و با تقویت چهره و هویت برندشان، جایگاه خود را در بازار پر رقابت مد و لباس تقویت خواهند نمود.

در بخش مدوتاک شاهد سخنرانی ۸ فرد موفق در صنعت مد و لباس خواهد بود و آن‌ها از تجربه‌ها و دستاوردهایشان صحبت خواهند کرد. همچنین به منظور افزایش سطح دانش. و توانمندی افراد در این حوزه ۴ ورکشاپ با محوریت کسب و کار در صنعت مد برگزار خواهد شد. در بخش مدوتاک ۶ استارت‌آپ حضور خواهند داشت و با معرفی قابلیت‌های محصولات خود خواهند پرداخت.

این رویداد به مدت ۲ روز و در تاریخ ۲۵ و ۲۶ مردادماه ۱۳۹۷ در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار خواهد شد و در این حین میزبان تمامی فعالان صنعت مد و لباس، طراحان، رسانه‌ها، سرما‌یه‌گذاران، علاقه‌مندان به مد خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن)

✅گارگاه آموزشی آنلاین ✅عنوان دوره: تدوین برنامه کسب وکار – طرح تجاری (بیزینس پلن) ✅مدرس: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.