صفحه اصلی / اسلایدر / جدیدترین رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی منتشر شد
جدیدترین رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی منتشر شد

پراید۱۱۱ همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی

جدیدترین رده‌بندی کیفی خودروهای داخلی منتشر شد

گزارش رده‌بندی کیفی خودروهای سواری تولیدی در اردیبهشت ماه امسال منتشر شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ یک پله صعود کیفی داشته و دو ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. سایپا ۱۱۱ اما همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، ساندرو، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، تندر ۹۰ پلاس و پارس تندر چهار ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، تندر ۹۰، رانا، پژو ۲۰۶، پژو ۲۰۶ صندوق‌دار و دناپلاس سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه قیمتی شامل نیو ام‌وی‌ام ۳۱۵، دنا، دانگ فنگ H۳۰، سورن، پژو ۴۰۵، سمند، پژو پارس، تیبا، ساینا و تیبا هاچ‌بک دو ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، B۳۰ دارای چهار ستاره کیفی است. چانگان CS۳۵، آریزو ۵ و برلیانس H۳۳۰ سه ستاره کیفی کسب کرده‌اند. خودروی لیفان X۶۰ اتوماتیک نیز دارای دو ستاره کیفی است.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، سراتو و هیوندای آی‌۲۰ دارای چهار ستاره کیفی هستند. تیگو ۵، هایما  اتوماتیک و جک  سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیز، سه خودروی قرار گرفته در این گروه شامل پژو ۲۰۰۸، نیومزدا ۳ و سوزوکی گراند ویتارا دارای چهار ستاره کیفی هستند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.