صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / اباذری: هر بازی من در کاراته‌وان ترکیه حکم فینال داشت
اباذری: هر بازی من در کاراته‌وان ترکیه حکم فینال داشت

اباذری: هر بازی من در کاراته‌وان ترکیه حکم فینال داشت

ملی پوش کاراته‌ی ایران معتقد است، هر مبارزه او در جریان مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ترکیه حکم مسابقه فینال را داشته است.

صالح اباذری

صالح اباذری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ترکیه که با قهرمانی ایران به پایان رسید، توضیح داد: این مسابقات سطح بسیار بالایی داشت و همه‌ی رقبا برای  کسب مدال روی تاتامی می‌آمدند. خوشبختانه توانستم مدال طلای این مسابقات را کسب کنم. البته جدول مسابقات من بسیار سخت بود و همه رقبا دارای رنک جهانی بوده و سطح بسیار بالایی داشتند.

او افزود: جدول مبارزات من سخت بود و هر مسابقه‌ حکم فینال داشت. برای کسب پیروزی در مبارزاتم تلاش بسیار زیادی انجام دادم. از همان دور اول تا بازی فینال رقبایی از کشورهای کرواسی ، هلند و ترکیه را پیش رو داشتم که با برتری مقابل آنها به مدال طلای وزن خود رسیدم. برای مثال در بازی فینال رقیب من که از کشور هلند بود، دارای رنک ۱۰ جهان بود.

کاراته کای وزن ۸۴ + کیلوگرم تیم‌ ‌ملی در خصوص برنامه‌هایش برای حفظ آمادگی فعلی خود، توضیح داد: امسال سال پر ترافیکی برای کاراته ایران است. مسابقات متعدد و سطح بالایی پیش رو داریم. از جمله بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا، مسابقات دانشجویان جهان که برای ما اهمیت زیادی دارد. سعی می‌کنم با تمام توان تمرینات را ادامه‌ دهم تا بار دیگر بتوانم برای ایران افتخارآفرینی کنم.

دارنده مدال طلای مسابقات لیگ جهانی کاراته وان ترکیه، با اشاره به نقش کادر فنی تیم ملی در کسب عنوان قهرمانی کاراته وان ترکیه توسط تیم ملی ایران، توضیح داد: من همیشه گفته‌ام  کادر فنی که الان در کنار تیم‌ ‌ملی کاراته وجود دارد، از بهترین مربیان ایران تشکیل شده و قطعا تاثیر بسیار زیادی در کسب این نتایج درخشان ‌دارد. نفراتی مثل آقای شهرام هروی، حسین روحانی، حتی مربی بدنساز نیز دلسوزانه و دوستانه در کنار ملی‌پوشان بودند تا این آمادگی به دست آمد.

اباذری در خصوص شانس خود برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی، توضیح داد: نمی‌توانم از الان قول مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا را بدهم، اما مطمئنا چیزی که مهم است موفقیت تیم‌ ‌ملی و کاروان ایران است. چه من باشم و چه نباشم، باید  همه ورزشکاران در راستای موفقیت کاروان ایران خصوصا تیم ملی کاراته، تلاش کرده و پرچم ایران را به اهتزاز در آورند. البته من نیز برای کسب مدال در این مسابقات دست از تلاش بر نمی دارم.

ملی‌پوش کاراته ایران در پایان این گفت و گو ضمن ابراز تشکر از کادر فنی و مسئولان فدراسیون کاراته، گفت‌:  فعلا چند روزی را استراحت می‌کنیم، اما اردوهای ما همچنان به صورت مداوم ادامه‌ خواهد داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.