صفحه اصلی / استان ها / سمنان / ۵۸۴ واحد تولیدی استان سمنان با مشکل مواجهند
۵۸۴ واحد تولیدی استان سمنان با مشکل مواجهند

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان:

۵۸۴ واحد تولیدی استان سمنان با مشکل مواجهند

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در بخش رفع موانع تولید کارگروه تاکنون مشکلات ۵۸۴ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع، ۱۴۲۶ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که ۶۷ درصد مصوبات اجرایی شده و مابقی در دست اجراست.

تعطیلی کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی در فاز ۳شهرک‌ صنعتی ارومیه

به گزارش کسب و کار نیوز،، بهروز اسودی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان افزود:  اعضای کارگروه با پرداخت تسهیلات به مبلغ ۲۲۵ میلیارد ریال به ۱۱ واحد صنعتی موافقت کردند که با پرداخت این مبلغ ، برای ۸۹ نفر اشتغال جدید فراهم می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن درخواست از بانکهای عامل جهت تسریع در پرداخت تسهیلات و تعیین تکلیف پرونده های راکد در بانکها تصریح کرد: پرونده ۵۰ طرح صنعتی به ارزش حدود ۱۳۰۰ میلیارد ریال در ۱۴ بانک استان مانده که در دست بررسی است.

وی ادامه داد: تاکنون ۴۹۶ واحد صنعتی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که با پرداخت این مبلغ تسهیلات به واحد های تولیدی بیش از ۵۰۰۰ فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

اسودی اظهار کرد: در قالب طرح رونق تولید سال ۹۶ و بمنظور بازسازی و نوسازی و اجرای طرح های نیمه تمام و رفع موانع مالی در واحدها ، به ۸۷۲ واحد تولیدی استان بیش از ۵۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به دستور دیگر کارگروه افزود: در این نشست مشکلات بانکی و مالیات چهار واحد تولیدی آلمان پالایش عصر، کومش فرم صنعت، صنایع سلولزی به گل و شرکت فربد شیمی کار بررسی شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.