صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / کیهانی:حدادی و تفتیان مجوز بازی های آسیایی را گرفتند/ ثمری در خواست داد از لهستان برگردد

کیهانی:حدادی و تفتیان مجوز بازی های آسیایی را گرفتند/ ثمری در خواست داد از لهستان برگردد

رییس فدراسیون دوومیدانی می گوید که تفتیان و حدادی رکورد لازم برای حضور در جاکارتا را در لیگ الماس کسب کردند.

مجید کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی

مجید کیهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از  مسابقاتی که رکوردهایش برای ما کاملا استاندارد است لیگ الماس است. تفتیان شب گذشته (یکشنبه) رکورد ۱۰٫۰۷ را ثبت کرد که هشت صدم ثانیه هم زیر رکورد ورودی ما است. حدادی هم که به دفعات رکورد لازم را در لیگ الماس ثبت کرده است. این دو نفر جزو منتخبان ما برای بازی‌های آسیایی جاکارتا هستند.

وی گفت: باید همه ورزشکاران رکورد ورودی را بدست آورند. هیچ ورزشکاری بدوم کسب ورودی عازم بازی‌های آسیایی جاکارتا نخواهد شد. هفته آینده رقابت‌های قهرمانی کشور را در استادیوم تازه تاسیس امام رضا مشهد خواهیم داشت که فرصت مناسبی برای ورزشکاران ایرانی است تا رکورد  را ثبت کنند.

رییس فدراسیون دوومیدانی در خصوص بازگشت زود هنگام علی ثمری از اردوی لهستان، خاطر نشان کرد: هماهنگ کردیم تا ثمری در لهستان در کمپ ملی آنها اردو بزند. بهترین مربی لهستانی را هم برای او به خدمت گرفتیم. مربی خودش (الوند) را نیز به همراه او فرستادیم اما خودش متقاضی بود که برگردد. ما هم شرایط را آنالیز کردیم و موافقت کردیم. در آن جا مشکلی وجود نداشت و خودش خواست که بازگردد.

کیهانی به عملکرد جوانان در رقابت های قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت‌: جوانان ایران پنج مدال کسب کردند و خوشبختانه چهار رکوردشکنی ملی هم داشتیم. رسولی به عنوان بهترین جوان رقابت‌ها انتخاب شد. این موفقیت ها نوید روزهای خوب را می‌دهد. رسولی رکورد حدادی را شکست، ریحانه آرانی در پرتاب چکش مدال گرفت. ان‌شاء‌الله در آینده این ها به نتایج بهتری خواهند رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز، بازی‌های آسیایی جاکارتا از اواخر مردادماه برگزار می شود و تاکنون تنها دو دوومیدانی کار رکورد ورودی این مسابقات را کسب کرده اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.