صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / مراسم ترحیم معاون تجاری‌سازی معاونت علمی ریاست‌جمهوری برگزار شد

در مسجد جامع شهرک قدس؛

مراسم ترحیم معاون تجاری‌سازی معاونت علمی ریاست‌جمهوری برگزار شد

مراسم ترحیم معاون تجاری‌سازی و نوآوری معاونت علمی با حضور معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی در مسجد جامع شهرک قدس برگزار شد.

به گزارش کسب و کار نیوز مراسم ترحیم دکتر محمود شیخ زین‌الدین با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور، دکتر علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، دکتر بهزاد سلطانی رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر برومند معاون پژوهش‌وفناوری وزیر علوم و رؤسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها در مسجد جامع شهرک قدس برگزار شد.

شادروان محمود شیخ زین‌الدین دانش‌آموخته مقطع دکتری علوم و صنایع غذایی با گرایش بیوتکنولوژی مواد غذایی از دانشگاه ناتینگهام انگلستان، دانشیار دانشگاه صنعتی اصفهان بود که ریاست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان را بر عهده داشت و از سال ۹۲ در سمت معاونت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی مشغول به فعالیت شد.

وی دبیری دوره‌های اول تا پنجم جشنواره و نمایشگاه ملی علم تا عمل، ریاست جشنواره و نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران و عضویت در شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی فرهنگی و هنری ایران‌ساخت را در کارنامه اجرایی و عملی خود داشت.

شیخ زین‌الدین که در سال ۱۳۸۹ مدیر برتر فناوری کشور شناخته شد، ریاست شاخه غرب آسیا و عضویت هیات مدیره انجمن بین‌المللی پارک‌های علمی (IASP) از سال ۲۰۱۰ تا سال ۲۰۱۲ را عهده‌دار بوده است.

وی همچنین رییس جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی و عضو کارگروه ارزیابی کمیته تخصصی فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بود.

دکتر محمود شیخ زین‌الدین، ۱۲ خرداد ماه به دلیل عارضه ریوی در اصفهان درگذشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.