صفحه اصلی / اصناف / برندها / مایکروسافت درصدد عرضه لپ‌تاپ ارزان قیمت
مایکروسافت درصدد عرضه لپ‌تاپ ارزان قیمت

مایکروسافت درصدد عرضه لپ‌تاپ ارزان قیمت

مایکروسافت می‌خواهد یک لپ‌تاپ مقرون به‌صرفه از سری سرفیس را در نیمه دوم سال جاری ۲۰۱۸ عرضه کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از وب سایت Windows Central، گزارش‌های منتشره حاکی است که مایکروسافت به دنبال توسعه یک لپ‌تاپ ارزان قیمت و مقرون به‌صرفه از سری لپ‌تاپ‌های سرفیس است تا بتواند نظر آن دسته از افرادی که نمی‌خواهند مبلغ هنگفتی را خرج خریداری لپ‌تاپ و رایانه شخصی کنند، را نیز جلب کند.

حالا به نظر می‌رسد مایکروسافت درصدد توسعه، تولید و عرضه دستگاه جدیدی از خانواده سرفیس‌هاست که قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ روانه بازارهای جهانی شود.

نام رمز و کد این لپ‌تاپ جدید Lex است و نسبت به لپ‌تاپ سرفیس پرو فعلی، اندازه کوچک‌تر و وزن کمتری خواهد داشت. بسیاری از تحلیلگران فعال در حوزه تکنولوژی همچنین برآورد کرده‌اند که این لپ‌تاپ از شبکه LTE و درگاه یو اس بی سی (USB-C) که نسل جدید و پرسرعت درگاه‌های یو اس بی برای انتقال سریع داده است، بهره می‌برد.

صفحه کلید این دستگاه نیز احتمالا تغییرات عمده‌ای با سایر لپ‌تاپ‌های سرفیس نخواهد داشت. می‌توان گفت مایکروسافت نیز به منظور رقابت با آی‌پدهای جدید اپل و همچنین کروم بوک‌های گوگل از یک لپ‌تاپ مقرون به صرفه از سری سرفیس که از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان به شمار می‌رود، سخن گفته است.

شاید تا همین چند سال پیش تصور اینکه مایکروسافت که تنها وظیفه ارائه، توسعه و انتشار نسخه‌های جدید از سیستم عامل محبوب و پرطرفدار ویندوز برای رایانه‌های شخصی را بر عهده داشته، روزی بتواند لپ‌تاپ و رایانه شخصی بسازد، دور از ذهن بود اما چند سال است که مایکروسافت با عرضه و تولید محصولات جدید و لپ‌تاپ‌های منحصر بفرد خود تحت عنوان سرفیس و سرفیس پرو توانست به خوبی موفقیت و فناوری‌های نوین خود را به رخ رقبای قدرتمند خود بکشد و نتایج و پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را برای خود به ارمغان بیاورد. به گونه‌ای در حال حاضر می‌توان گفت یکی از بهترین، به‌روزترین و قدرتمندترین لپ‌تاپ جهان، سرفیس مایکروسافت است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.