صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / سازمان سینمایی با منطقه آزاد اروند به تفاهم رسید
سازمان سینمایی با منطقه آزاد اروند به تفاهم رسید

سازمان سینمایی با منطقه آزاد اروند به تفاهم رسید

رئیس سازمان سینمایی و مدیرعامل منطقه آزاد اروند به منظور توسعه‌ و نگرش عدالت فرهنگی و بهره‌گیری از قابلیت‌ها، امکانات و ظرفیت‌های فرهنگی ‌و اجتماعی منطقه و عرضه محتوای تصویری در کشور تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش کسب و کار نیوز از سازمان سینمایی، ایجاد شعبه موزه ملی سینمای ایران در آبادان با مساعدت منطقه آزاد اروند جهت تامین محل از بین ابنیه تاریخی موجود و آماده و مناسب سازی آن برای ایجاد موزه، ایجاد مرکز آموزش فیلمسازی و سینمایی جهت پوشش نیازهای آموزشی کشور عراق در حوزه فیلمسازی و سینما از جمله مفاد این تفاهمنامه است.
همچنین در این تفاهمنامه بر حمایت از ساخت پردیس‌های سینمایی توسط بخش خصوصی، ایجاد دبیرخانه دائمی بخش تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر در منطقه آزاد اروند و برگزاری شایسته این بخش با همکاری دبیرخانه جشنواره فیلم فجر تاکید شده است.
بررسی و ایجاد مرکز پشتیبانی فنی سینمایی در حوزه فناوری‌های نوین سینمایی به منظور خدمات دهی به تولید فیلم های با موضوع دفاع مقدس و مقاومت، نامگذاری میدانی به نام سیف الله داد (سینماگر فقید و شهیر خرمشهری)، مشارکت و کمک به احداث سالن‌های کوچک در شهر آبادان و خرمشهر طبق طرح سازمان سینمایی و برگزاری همزمان جشنواره فیلم فجر، فیلم مستند (سینما حقیقت)، فیلم کودک‌ونوجوان و جشنواره بین المللی فیلم کوتاه با مشارکت و کمک منطفه آزاد اروند از دیگر موضوعات مهم این تفاهم‌نامه است.
این تفاهم‌نامه به مدت چهار سال مورد توافق طرفین قرار گرفت و به امضای محمدمهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی و اسماعیل زمانی مدیرعامل منطقه آزاد اروند رسید.
فراهنگ**۹۲۴۶**۱۰۵۵

همچنین مطالعه کنید:

کاربران آپارات سال گذشته ۶۳ میلیارد تومان درآمد داشتند

به گزارش کسب و کار نیوز ، از زمان راه‌اندازی سامانه درآمدزایی آپارات، اقبال کاربران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.