به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، بنا براین گزارش، مدیرعامل بانک صادرات ایران در این گردهمایی، ضمن تاکید بر اهداف سال ٩٧ بانک، گستردگی شعب را یکی از مزیت های رقابتی بانک برشمرد و از سرعت گرفتن خدمات متنوع مالی و پولی در این شعب در آینده نزدیک، خبر داد.
حجت اله صیدی ارتقای خدمات PSP ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: علاوه بر شعب، در بانکداری الکترونیک زیر ساخت های خوبی در بانک صادرات ایران ایجاد شده و در این زمینه اتفاقات خوبی در جریان است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران ضمن تشکر از عملکرد مدیریت و همکاران جنوب تهران در افزایش منابع و کنترل مطالبات، با برشمردن پتانسیل ها، خواستار افزایش منابع این مدیریت شد. بهبود نرخ موثر تسهیلات، افزایش شعب ممتاز، استفاده از پتانسیل نیروهای جوان منطقه و فعالیت موثرتر ادارات مرکزی در پشتیبانی از شعب، از دیگر موارد مورد تاکید مدیرعامل در این گردهمایی بود.
در این مراسم، رضا صدیق، عضو هیئت مدیره بانک صادرات ایران نیز ضمن تقدیر از عملکرد مدیریت شعب جنوب تهران در دستیابی به شاخص های خوب عملیاتی از جمله منابع، میزان وصول مطالبات و سایر نسبت های مالی، خواستار جدیت بیشتر در بهبود آنها شد.
رضا صدیق با بیان اینکه بانک صادرات ایران در سال های گذشته یک سوم بازار خدمات بانکی کشور را در اختیار داشته، اظهار امیدواری کرد که بانک بتواند با گسترش ارائه خدمات به مشتریان، به این جایگاه باز گردد.
وی در ادامه گفت: خدمات متنوع «سوپر مارکت مالی» در شعب بانک از روزهای آتی توسعه می یابد و خدمات لیزینگ نیز در شعب بانک صادرات ایران ارائه خواهد شد. ساعتی پیش از این مراسم، همت اله حسین زاده، مدیریت شعب جنوب تهران در نشستی با مدیرعامل و سایر مدیران ارشد بانک، به ارائه آمارهای عملیاتی این منطقه پرداخت و از رشد ۴۵ درصدی منابع بانک در دوره مدیریت خود و کسب رتبه اول بانک در این منطقه خبر داد. وی کنترل میزان مطالبات در این مدیریت را طی سال ٩۶ در رتبه اول مناطق تهران عنوان کرد و گفت: تفاوت بهای تمام شده پول و نرخ موثر تسهیلات در این منطقه در اردیبهشت ٩٧ در حدود ١.٧ درصد بوده که بهترین نتیجه را نیز در بین مناطق پایتخت داشته است.
در گردهمایی همکاران جنوب تهران نقطه نظرات همکاران توسط ٢ تن از نمایندگان آنان بیان شد و از ٣٠ نفر از همکاران به قید قرعه تقدیر به عمل آمد.