چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / بهرام‌نیا: مردم حاضر نیستند آرمان‌های انقلاب را با مشکلات معیشتی خود معامله کنند

بهرام‌نیا: مردم حاضر نیستند آرمان‌های انقلاب را با مشکلات معیشتی خود معامله کنند

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: با اینکه تحریم‌ها بر روی اقتصاد و معیشت مردم تاثیر گذاشته است اما مردم حاضر نیستند که آرمان‌های انقلاب را با وضع اقتصاد و معیشت خود معامله کنند.

حسن بهرام نیا

حسن بهرام‌نیا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز ۱۴ خرداد در حرم امام خمینی (ره) در رابطه با محور استقامت و مقاومت جمهوری اسلامی، بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز انقلاب هر سال با یک تهدید از ناحیه استکبار روبرو بوده است و در هر مرحله مردم به خوبی ایستاده‌اند و با پیروزی از آزمون‌ها بیرون آمده‌اند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی در ادامه گفت:‌ جنگ تحمیلی و بعد از آن سایر مسائل منطقه‌ای به نوعی رویارویی با کشور ما بوده است ولی مردم ما همیشه در صحنه حضور داشته‌اند. کشور ما مدت‌هاست که تحریم است و به طور متوالی تحریم‌ها ادامه داشته است، اما مردم ما دیگر آب دیده شده‌اند. از آنجا که مردم ما تصمیم‌گیری‌ها و اعلام مواضع‌شان بر اساس اعتقاد دینی و برگرفته از رهنمودهای مقام معظم رهبری است تا به امروز به خوبی ایستاده‌اند و عمل کرده‌اند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس ادامه داد: ملت ما با حضور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که حاضر نیستند آرمان‌های انقلاب و اعتقاد خود را با مشکلات معیشتی و اقتصادی معامله کنند و حاضر به تضعیف موقعیت اجتماعی و منطقه‌ای و بین‌المللی کشور خود نیستند.

وی تصریح کرد: آرمان کشور ما از ابتدا استکبارستیزی بوده است و همواره به دنبال مبارزه با استکبار و حمایت از مردم مظلوم و مستضعف جهان به ویژه کشورهای اسلامی – فلسطین، غزه و لبنان-  بوده است. وقتی سایر کشورها می‌بینند که ملت و نظام ما چنین مواضعی دارد و کاملا با مواضع آمریکا و صهیونیسم در تقابل است مسلما با ما دشمنی می‌کنند. سران استکبار به مردم متعهد نیستند لذا مواضع ما به مذاق آنها خوش نمی‌آید، از این جهت به دنبال انزوای جمهوری اسلامی و از هم پاشیدن آن هستند.

بهرام‌نیا تصریح کرد: مواضع رهبری و امام راحل در طول این چهار دهه در سخت‌ترین شرایط کشور را نجات داده است چرا که این مواضع برگرفته از اندیشه‌های اسلامی و شجاعت بوده است و زمانی که اجرایی شده است باعث اقتدار و اعتلای کشور شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.