صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / هنیه: تظاهرات حق بازگشت دیوارهای محاصره غزه را در هم کوبید
هنیه: تظاهرات حق بازگشت دیوارهای محاصره غزه را در هم کوبید

هنیه: تظاهرات حق بازگشت دیوارهای محاصره غزه را در هم کوبید

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد: تظاهرات حق بازگشت دیوارهای محاصره رژیم صهیونیستی علیه غزه را در هم کوبید و باعث احیای مسائل ملی مهم برای ملت ما مانند مسأله حق بازگشت شد.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه در جریان مراسم تشییع پیکر شهید یوسف فصیح در غزه تصریح کرد، تظاهرات حق بازگشت نوعی پیروزی برای نسلی است که هیچ اثری از ترس و شک برای مقابله با رژیم صهیونیستی در وجود آن دیده نمی‌شود.

وی افزود: ما امروز به حول و قوه الهی نشانه‌های پیروزی را می‌بینیم. محاصره غزه آخرین نفس‌های خود را می‌کشد و معامله قرن نیز در برابر رشادت‌های ملت فلسطین در جریان تظاهرات حق بازگشت رنگ باخته است.

هنیه با تأکید بر این که تظاهرات حق بازگشت نوعی پیروزی اراده ملت فلسطین در برابر قدرت رژیم صهیونیستی و نوعی پیروزی در نبرد عقل‌هاست، اظهار کرد: تظاهرات حق بازگشت تمامی قدرت‌ها را به لرزه انداخت؛ چرا که جنگ یک ملت با اشغالگران سرزمین آن است. فرزندان و جوانان ما تاریخ بزرگ این امت را می‌نویسند و خداوند آنها را برای تحولی بزرگ آماده می‌سازد و آن بازگشت به سراسر فلسطین است.

وی درباره شهادت یک کودک فلسطینی به نام هیثم جمل در جریان تظاهرات‌ روز جمعه تأکید کرد که خون این کودک لکه ننگی بر پیشانی دشمن صهیونیستی و کسانی خواهد بود که از آن حمایت مالی و تسلیحاتی می‌کنند و نفرین او دامن سازشکاران و طرف‌هایی را که اقدام به همکاری امنیتی با دشمن می‌کنند، خواهد گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.