صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری شد
خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری شد

برای دومین مرتبه متوالی

خلیلی رییس فدراسیون سوارکاری شد

مسعود خلیلی برای دومین مرتبه متوالی به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری انتخاب شد و برای ۴ سال آینده این سمت را در دست گرفت.

خلیلی

به گزارش کسب و کار نیوز، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون سوارکاری با انتخاب دوباره مسعود خلیلی به عنوان رییس این فدراسیون به پایان رسید و وی برای ۴ سال دیگر نیز این پست را در اختیار گرفت.

با انصراف محمود حیدری، غلامرضا جوادی و علی محمد صفانیا و رد صلاحیت عجیب عبدالجلیل قیادی دقایقی مانده به آغاز مجمع، این انتخابات با حضور تنها ۲ کاندیدا شامل مسعود خلیلی و محمدعلی جاویدی برازنده برگزار شد که در پایان رای گیری، مسعود خلیلی با کسب ۳۷ رای از مجموع ۴۰ رای برای دومین مرتبه متوالی به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری انتخاب شد.

برازنده نیز ۲ رای بدست آورد و یک رای نیز باطل شد.

این مجمع انتخاباتی به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.علی رغم اینکه خلیلی نیز از حق رای برخوردار بود اما رای نداد.

خلیلی که ۲۰ خرداد ۹۳ برای نخستین بار به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری انتخاب شده بود، پیش از آغاز رای گیری در سخنانی با بیان اینکه این فدراسیون دیگر هیچ بدهی داخلی و خارجی ندارد گفت: قول می دهم در بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، سوارکاری ایران نماینده داشته باشد.

کناره گیری کاندیداها بار دیگر و اینبار در انتخابات سوارکاری انجام شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.