چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / فرهنگی / سینما تئاتر تلویزیون / آموزشگاه ها با استانداردهای حرفه ای آموزش دهند
آموزشگاه ها با استانداردهای حرفه ای آموزش دهند

معاون امور هنری وزارت ارشاد:

آموزشگاه ها با استانداردهای حرفه ای آموزش دهند

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به آموزش های مهارتی در حوزه هنر و بررسی وضعیت اشتغال هنرآموزان، گفت:هنرآموزان باید با استانداردهای درست و حرفه ای، هنر بیاموزند.

به گزارش کسب و کار نیوز از معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ سیدمجتبی حسینی، در جلسه کمیته راهبردی آموزش های مهارتی که با حضور اعضای کمیته امروز (یکشنبه)برگزار شد، اظهار داشت: حوزه آموزش هنر به کلان نگری نیاز دارد و جغرافیای انسانی گسترده ای در حوزه آموزش هنر وجود دارد که لازم است مشخصه های آن مورد توجه قرار گیرد.
رئیس کمیته راهبردی آموزش های مهارتی همچنین اعلام کرد: امروز تعداد فراوانی در آموزشگاه ها، مراکز آموزش مهارتی و دانشگاه ها به فراگیری هنر می پردازند اما لازم است با نگاهی کلان، مسایل آموزش هنر و وضعیت اشتغال و بازار کار افرادی که هنر می آموزند، بررسی شود.
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ضرورت دارد دفتر آموزش و توسعه فعالیت های هنری با توجه کلان به موضوع آموزش هنر، جلسات کمیته راهبردی آموزش مهارتی را تداوم بخشد تا درباره آموزش هنر و مسایل آزمون های مهارتی برنامه ریزی کند. همچنین ضرورت دارد بررسی شود افرادی که گواهینامه آزمون های مهارتی دریافت می کنند تا چه میزان در حوزه هنر فعال و شاغل می شوند.
حسینی بر توجه به استانداردهای آموزش هنر تأکید کرد و گفت: هنرآموزان باید با استانداردهای درست و حرفه ای، هنر بیاموزند.
فراهنگ**۹۲۴۶** ۱۴۱۸

همچنین مطالعه کنید:

آغاز «کتاب‌بازی» در ماه رمضان برای بچه‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز، با شروع ماه مبارک رمضان، «فیلیمومدرسه» محتوای تازه خود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.