صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / پاشینیان: ایران و ارمنستان براساس پیوندهای دیرینه و منافع ملی در کنار یکدیگر خواهند بود
پاشینیان: ایران و ارمنستان براساس پیوندهای دیرینه و منافع ملی در کنار یکدیگر خواهند بود

سفیر ایران با نخست‌وزیر ارمنستان دیدار کرد

پاشینیان: ایران و ارمنستان براساس پیوندهای دیرینه و منافع ملی در کنار یکدیگر خواهند بود

سفیر کشورمان در ایروان با نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر جدید ارمنستان دیدار و در مورد توسعه روابط دو جانبه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

دیدار سجادی با پاشینیان

به گزارش کسب و کار نیوز، دراین دیدار طرفین بر پیگیری و اجرایی کردن تفاهمات صورت گرفته در چارچوب کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور تاکید کردند.
نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در این دیدار با اشاره به روابط نزدیک و دوستانه میان ایران و ارمنستان تاکید کرد: نباید به سطح کنونی همکاری میان دو کشور بسنده کرد.

وی همچنین بر لزوم ادامه تلاش‌ها در جهت توسعه همکاری‌ها براساس منافع متقابل تاکید کرد و گفت: ایران و ارمنستان براساس پیوندهای دیرینه و منافع ملی در کنار یکدیگر خواهند بود.

سید کاظم سجادی سفیر کشورمان در ارمنستان نیز در این دیدار از آمادگی کشورمان برای اجرای طرح‌های مشترک براساس منافع متقابل و همچنین مساعدت در زمینه تعمیق روابط اقتصادی میان دو کشور خبر داد.

وی همچنین، ضمن استقبال از افزایش میزان تبادلات تجاری میان دو کشور اظهار کرد: پذیرش ایران در اتحادیه اوراسیا و همچنین ایجاد منطقه آزاد اقتصادی در مغری می‌توانند   نقش بسزایی در توسعه مبادلات تجاری میان ارمنستان و ایران و کشورهای منطقه داشته باشند.

همچنین در این دیدار طرفین برخی از موضوعات مطرح در دستور کار دو کشور را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.