صفحه اصلی / سیاسی / سیاست خارجی و هسته ای / محور مقاومت بر قدرت بزرگی به نام جمهوری اسلامی ایران تکیه دارد
محور مقاومت بر قدرت بزرگی به نام جمهوری اسلامی ایران تکیه دارد

رییس شورای اجرایی حزب‌الله:

محور مقاومت بر قدرت بزرگی به نام جمهوری اسلامی ایران تکیه دارد

رییس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت که جمهوری اسلامی ایران از حق طبیعی خود دفاع می‌کند و راز قدرت آن این است که بر رهبری شجاع و قوی که از حقوق ملتش دفاع می‌کند، تکیه دارد.

هاشم صفی الدین

به گزارش کسب و کار نیوز، سیدهاشم صفی‌الدین رییس شورای اجرایی حزب‌الله در گفت‌وگو با پایگاه خبری العهد لبنان در رابطه با تهدیدات آمریکا علیه ایران و راز موفقیت جمهوری اسلام ایران، گفت: راز قدرت و بزرگی ایران حقانیت آن است، ایران کشوری مظلوم است که از حق طبیعی خود دفاع می‌کند،‌ راز قدرت ایران این است که بر رهبری شجاع و قوی که از حقوق ملت خود دفاع می‌کند، تکیه دارد. راز قدرت ایران همبستگی ملت ایران در پشتیبانی از رهبری است و در طول ۴۰ سال سلطه و شروط و فشارهای آمریکا را نپذیرفت.

وی افزود: ملت ایران به مدت هشت سال با جهان که از صدام حمایت کرد، جنگید تا اینکه ملتی آزاد و مستقل بماند و حاکمیتی مستقل داشته باشد، قدرت ایران در همه این عناصر یعنی حقانیت، رهبری، ملت، تجربه، پیشرفت و توانایی در مقابله با سلطه‌گری آمریکا است.

سید صفی‌الدین در ادامه گفت: محور مقاومت امروز در مقابله با دشمن صهیونیستی دستاوردهای بزرگی به دست آورد، محور مقاومت یکپارچه و قوی است و بر قدرت بزرگی به نام جمهوری اسلامی ایران و دیگر سازمان‌های مهم در منطقه تکیه دارد.

وی همچنین گفت: محور مقاومت قبل از هر چیزی بر ملت‌های مقاومی در فلسطین، لبنان، سوریه و یمن تکیه دارد.

رییس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: روز جهانی قدس امسال از ویژگی بسیار مهمی برخوردار است،‌ همان‌طور که امام خمینی رضوان الله علیه تاکید کردند ما هر سال نیازمند این هستیم که روز قدس را زنده نگه داریم، اما امسال نیاز بیشتری در سطح جهان اسلام و جهان عرب داشتیم زیرا قدس با تجاوزهای زیادی روبرو شد و بسیاری از کشورهای عربی به روشنی و وضوح از قدس دست کشیدند، ما بر این عقیده‌ایم که عربستان در هیچ یک از روزها حامی قدس نبوده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اسلامی: تولید اورانیوم ۶۰ درصد از روز گذشته در فردو آغاز شد

به گزارش ایسنا محمد اسلامی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه محیط زیست درباره واکنش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.