صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / شجاعی: وظیفه ما خوشحال کردن مردم است/ حضور در ۳ جام جهانی برایم اهمیت زیادی ندارد
شجاعی: وظیفه ما خوشحال کردن مردم است/ حضور در ۳ جام جهانی برایم اهمیت زیادی ندارد

گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از روسیه

شجاعی: وظیفه ما خوشحال کردن مردم است/ حضور در ۳ جام جهانی برایم اهمیت زیادی ندارد

کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران می‌گوید حضور در سه جام جهانی همراه با تیم ملی برایش اهمیت چندانی ندارد و مهم موفقیت این تیم در روسیه است.

مسعود شجاعی

به‌ گزارش ‌خبرنگار اعزامی ایسنا، مسعود شجاعی، کاپیتان تیم‌ ‌ملی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) این تیم در مسکو، اظهار کرد: از همه مردم واقعا به من لطف داشتند. همیشه در زندگی فراز و نشیب‌های زیادی وجود دارد که این فراز و نشیب‌ها در فوتبال نیز وجود دارد. از همه کسانی که به یاد ما بودند تشکر می‌کنم. روزهای شیرینی را سپری می‌کنم و امیدوارم این روزهای شیرین ادامه‌ داشته باشد.

او ادامه‌ داد: من از اصحاب رسانه به خاطر پوشش اخبار تشکر می‌کنم و این باعث افتخار من است که در سه دوره جام جهانی پیراهن تیم‌ ‌ملی را بر تن کرده‌ام. من به صرف رکورد زدن به میدان نمی‌روم زیرا قبل از من رکوردهای خیلی بهتری زده شده است. بیشترین بازی‌های ملی، بیشترین گل و حتی بیشترین تاثیرگذاری برای تیم‌ ‌ملی رکوردهایی بوده که قبل از من توسط بازیکنانی همچون جواد نکونام و علی دایی زده شده است. حضور من در سومین جام جهانی همراه با ایران افتخاری بزرگ برای من است.  من خیلی به تعداد جام جهانی‌هایی که در آنها حضور داشتم فکر نمی‌کنم. برای من حضور در پنج جام جهانی ارزشمند خواهد بود. در جام جهانی گذشته علی‌رغم حذف با تمرکز بالایی به میدان رفتیم و عملکردمان نیز مثال زدنی بود. امیدوارم جام جهانی روسیه نیز همراه با این عملکرد فنی و همچنین صعود از گروه همراه باشد.

کاپیتان تیم‌ ‌ملی درباره صعود تیم‌ ‌ملی از گروه با گلزنی وی اظهار کرد: مهم نیست که من گل بزنم یا حتی دروازه‌بان تیم. مهم موفقیت یا صعود تیم‌ ‌ملی ایران از گروهش است. هدف ما خوشحال کردن و کسب امتیاز برای مردم ایران است.

وی درباره انتظار مردم از تیم‌ ‌ملی برای صعود به دور حذفی جام جهانی، اظهار کرد:  انگیزه ما در تیم‌ ‌ملی همین مردم هستند که در گرما و سرما از ما حمایت کردند. من نمی‌خواهم منتی بر سر مردم بگذارم، آنها از روی لطف تا روسیه برای حمایت از ما می‌آیند و ما هم وظیفه‌مان است که آنها را خوشحال کنیم.

شجاعی ‌اضافه کرد: همان طور که همیشه کارلوس کی‌روش گفته‌، پیراهن تیم‌ ‌ملی مقدس است و برای پوشیدن آن باید از جان مایه گذاشت. در فوتبال روز دنیا بازی‌هایی که مشخص شده است، باید انجام شود و لغو شدن هر بازی دوستانه‌ای غیر طبیعی است. این برگزار نشدن بازی به ما کمک کرد تا بدانیم که هیچ‌کس نمی‌تواند به جز خودمان به ما کمک کند. ما باید تلاش خود را چند برابر کنیم تا در بازی اول موفق باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.