صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / راه اندازی چیلر ورزشگاه آزادی با کار شبانه روزی

راه اندازی چیلر ورزشگاه آزادی با کار شبانه روزی

چیلر ورزشگاه آزادی که بدلیل انتخاب زمان نامناسب برای سرویس سالیانه از سوی پیمانکار، چند روزی از کار افتاده بود با تلاش شبانه روزی بار دیگر راه اندازی شد.

 موتورخانه کشتی

به گزارش کسب و کار نیوز،در اینباره اظهار کرد: پیمانکار مجموعه ورزشی آزادی طبق روال هر ساله برای انجام  سرویس سالیانه و اسیدشویی اقدام به باز کردن دستگاه چیلر کرده بود که این موضوع بدون انجام هماهنگی های لازم صورت گرفت و باعث شد کشتی گیران حاضر در اردوهای تیم ملی با مشکل گرما مواجه شوند.

وی با بیان اینکه مسئولیت نگهداری و تعمیر دستگاه چیلر ورزشگاه آزادی با مسئولان مجموعه است، گفت: تعمیر و نگهداری چیلر ارتباطی با فدراسیون هایی که در ۵ سالن این مجموعه فعالیت می کنند ندارد، بنابراین این موضوع نیز ارتباطی با فدراسیون کشتی که از خانه کشتی استفاده می کند نیز ندارد.

شادپور در پایان گفت: پیمانکار بخاطر آسایش ورزشکاران همزمان با آغاز فصل گرما هر ساله اقدام به انجام سرویس و تعمیر دستگاه چیلر می کند اما اینبار این موضوع سهوا و بدون انجام هماهنگی های لازم صورت گرفت که باعث ایجاد مشکل شد. البته هدف پیمانکار در جهت راحتی ورزشکاران بود. خوشبختانه با تلاش شبانه روزی پیمانکار این مشکل حل شد و هم اینک چیلر بدون مشکل خاصی کار می کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.