صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / برگزاری نمایشگاه جهیزیه، ملزومات و تسهیلات ازدواج از ۲۰ تا ۲۶خردادماه در اصفهان
برگزاری نمایشگاه جهیزیه، ملزومات و تسهیلات ازدواج از ۲۰ تا ۲۶خردادماه در اصفهان

برگزاری نمایشگاه جهیزیه، ملزومات و تسهیلات ازدواج از ۲۰ تا ۲۶خردادماه در اصفهان

سومین نمایشگاه جهیزیه، ملزومات و تسهیلات ازدواج از فردا -بیستم خردادماه جاری – در اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر ۹۲۰۰ متر مربع برپا خواهد شد، خدمات فعالان عرصه‌های مختلف شامل جهیزیه عروس، آتلیه و خدمات عکاسی و فیلم‌برداری، گل‌آرایی و تزئینات مراسم، سالن‌های زیبایی‌ و مزون‌های لباس عروس، موسسات تشریفاتی و باغ‌تالارها، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و مراکز فرهنگی و هنری را به نمایش می‌گذارد.

ارائه آموزش‌های کاربردی، ارائه نمونه محصولات و روش‌های استفاده از آنها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان در کنار برگزاری نمایشگاه از جمله برنامه‌های جانبی به شمار می‌رود که در روزهای برپایی نمایشگاه اجرا خواهد شد.

سه کارگاه مشاوره و روانشناسی نیز در کنار این نمایشگاه برگزار می‌شود که اساتید برتر این حوزه به ارائه دستاوردها و تجربیات خود به جوانان می‌پردازند. «رسانه، جوانان، ازدواج آگاهانه و پایدار»، «آیین همسرداری» و «ازدواج آسان و پایدار» از جمله کارگاه‌های آموزشی هستند که به صورت رایگان در روزهای برگزاری نمایشگاه به اجرا درمی‌آیند و مباحثی نظیر مهارت‌های ضروری برای همسرداری، نحوه تعامل با مشکلات زناشویی، مدیریت صحیح در زندگی، مولفه‌های انتخاب همسر، راهکارهای موثر در ازدواج آسان و راهکارهای اعتلای خانواده را برای شرکت‌کنندگان مطرح می‌کنند.

سومین نمایشگاه جهیزیه، ملزومات و تسهیلات ازدواج از ۲۰ تا ۲۶خردادماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برپا خواهد بود و علاقمندان می‌توانند طی ساعات ۱۷ تا ۲۴ از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.