صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / برگزاری نمایشگاه تولیدات خانگی از سوم تا هفتم تیر ماه به همت استانداری گلستان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خبر داد

برگزاری نمایشگاه تولیدات خانگی از سوم تا هفتم تیر ماه به همت استانداری گلستان

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از برپایی نمایشگاه تولیدات خانگی از (۳ تا ۷ تیر) با یکصد غرفه در محل نمایشگاه های بین المللی گلستان در گرگان حبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شبستان، کلثوم غفاری توران، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از فاکتورهای رسیدن به توسعه پایدار حمایت از مشاغل خانگی و توسعه آن است، گفت: نقش زنان در بحث توسعه مشاغل خانگی پر رنگ و تاثیرگذار است و می توانند در کنار رسیدگی به امورات منزل، دست به تولید و اشتغال بزنند.

وی افزود: تولیدات خانگی به دلیل هزینه تمام شده کمتر و صرفه جویی در وقت، مقون به صرفه هستند و تمامی اعضای خانواده نیز می توانند خصوصا در اوقات فراغت کمک کنند.

غفاری اظهارداشت: نمایشگاه تولیدات خانگی از (۳ تیر) به مدت پنج روز در یکصد غرفه در محل نمایشگاه های بین المللی گلستان در گرگان برپا می شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از تولیدات خانگی به ویژه بانوان، تولید کنندگانی که از سوی دفتر بانوان استانداری به شرکت نمایشگاه های بین المللی استان معرفی شوند تنها یک سوم هزینه غرفه را پرداخت خواهند کرد.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.