صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / نخستین نمایشگاه پرواز، پایگاه های پروازی و هوانوردی تفریحی

۱۲ تا ۱۴ تیرماه برگزار می گردد:

نخستین نمایشگاه پرواز، پایگاه های پروازی و هوانوردی تفریحی

نخستین «نمایشگاه بین‌المللی تخصصی پرواز؛ پایگاه های پروازی و هوانوردی تفریحی» ۱۲ تا ۱۴ تیرماه ۹۷ تهران در محل مرکز نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین نمایشگاه پرواز، پایگاه های پروازی و هوانوردی تفریحی با اهدافی همچون «ارائه آخرین دستاوردها و محصولات حوزه هوانوردی عمومی»، «معرفی ظرفیت های موجود و آینده»، «تبادل اطلاعات و هم اندیشی فعالان این حوزه»، «شناخت فرصت ها و تهدیدها»، «برقراری ارتباط سازنده میان تولیدکنندگان، واردکنندگان و استفاده کنندگان از این صنعت» برگزار می شود.

همچنین از دیگر اهداف این نمایشگاه «فرهنگ سازی، ترویج و تقویت استفاده از خدمات ارایه شده»، «معرفی طرح های نوین، دانش بنیان و فناورانه»، «تسهیل فرآیند گسترش بازار و جذب سرمایه»، «ترویج کارآفرینی»، «برندسازی و تقویت برندهای موجود» و «ارتقاء سطح آگاهی و دانش فعالان جامعه هوایی» هستند.

«سازندگان، واردکنندگان و توزیع کنندگان هواپیما و هلیکوپترهای سبک، فوق سبک، میکرولایت، گلایدرها، بالون ها و کشتی های هوایی، هواپیماهای مدل، پهپادهای تفریحی و کاربردی، موتور، سیستم های مکانیک و اویونیک، قطعات یدکی، تجهیزات تعمیر و نگهداری»، «سازندگان، واردکنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات چتربازی، پاراگلایدر، پاراموتور، کایت، کایت موتوردار، قطعات یدکی، سرمایه گذاران، مشاوران، سازندگان و تجهیز کنندگان فرودگاه های کوچک و سایت های پروازی»، «مراکز علمی و آموزشی، باشگاه های پروازی، دانشگاه و دانشکده های هوایی، مراکز تحقیقاتی، قطب های علمی، انجمن های تخصصی، پارک های علمی و فناوری و رسانه های تخصصی» از مخاطبان این نمایشگاه هستند.

هوانوردی عمومی بزرگترین و پردرآمدترین بخش در حوزه هوانوردی است. در واقع هوانوردی عمومی به تمام فعالیت های مرتبط با طراحی، ساخت، تولید و بهره برداری از وسایل پروازی اطلاق می شود که خارج از محدوده هوانوردی نظامی و شرکتهای هواپیمایی ( ایرلاین ها ) است.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.