صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / مقدسی: انتقال سفارت آمریکا عزم مردم را برای حضور در راهپیمایی روز قدس بیشتر کرد
مقدسی: انتقال سفارت آمریکا عزم مردم را برای حضور در راهپیمایی روز قدس بیشتر کرد

/حمایت از فلسطین؛ آبرو برای ایران/

مقدسی: انتقال سفارت آمریکا عزم مردم را برای حضور در راهپیمایی روز قدس بیشتر کرد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: روز جهانی قدس روز رسوایی صهیونیست‌هاست.

مهدی مقدسی

سیدمهدی مقدسی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روزجهانی قدس ضمن به نمایش گذاشتن اتحاد مسلمانان موجب تقویت جبهه مقاومت و اراده آهنین آنان برای مقابله با جنایات استکبار جهانی در سرزمین قدس شریف شد.

وی از راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان نماد ظلم ستیزی ملت‌های مسلمان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان علیه زورگویان تعبیر کرد و گفت: امروز علاوه بر امت اسلامی در جای جای این کره خاکی فریاد همبستگی بین المللی با مردم مظلوم فلسطین سر داده شد که تداوم این روند موجب انزوا و  سرنگونی صهیونیست‌ها در آینده نزدیک خواهد شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت در ادامه با اشاره به اقدام آمریکا در انتقال سفارت این کشور به قدس و انتخاب آن به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، اظهار کرد: این اقدام آمریکا عزم مردم را برای حضور حداکثری در دفاع از منافع مردم مظلوم فلسطین بیشتر کرد و شاهد برپایی یکی از باشکوه ترین راهپیمایی های روز جهانی قدس بودیم.

وی تاکید کرد: ملت ایران دوشادوش تمامی ملت های آزادیخواه جهان اسلام با حضور حداکثری و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان داد که از هیمنه پوشالی جبهه کفر نهراسیده و به وعده و نصرت الهی اعتقاد کامل دارند و این حضور اثبات کرد همچنان قدس و فلسطین اولویت نخست جهان اسلام است.

مقدسی دفاع از مردم مظلوم فلسطین را یادگار امام راحل (ره) دانست و افزود: امت اسلامی در آموزه‌های دینی خود دفاع از مظلوم را به خوبی فرا گرفته‌اند و حضورشان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در عمل به این فرهنگ دینی و لبیک به فرمان امام عزیز و رهبر معظم انقلاب بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.