صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / رهبر انصارالله یمن خواستار ادامه حمایت از محور مقاومت شد
رهبر انصارالله یمن خواستار ادامه حمایت از محور مقاومت شد

به مناسبت روز جهانی قدس؛

رهبر انصارالله یمن خواستار ادامه حمایت از محور مقاومت شد

رهبر انصارالله یمن بر اهمیت ادامه حمایت‌ها از جنبش‌های مقاومت فلسطین و حزب‌الله لبنان در تمامی زمینه‌ها تاکید کرد و گفت: ما به دنبال احیای عنوان الاقصی، فلسطین و خصومت با آمریکا و اسرائیل به عنوان یک مساله اصلی هستیم.

رهبر انصارالله یمن

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از سایت شبکه المسیره، عبدالملک بدرالدین حوثی، رهبر انصارالله یمن شب گذشته در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت روز جهانی قدس اظهار داشت، روز قدس روز هوشیاری و فرقانی در عصر حاضر است، اما کسانی با الاقصی خواهند بود که به خصومت با دشمنان مسجد الاقصی بپردازند.

وی اظهار داشت، کسانی با فلسطین خواهند بود که دشمنان اسرائیل و آمریکا باشند. کسی که می‌گوید من با فلسطین هستم و دوست من اسرائیل است، دروغگو، منافق و مزدور است.

رهبر انصارالله تصریح کرد، محور مقاومت محور قوی در این مرحله است و درگیری‌ها هر چه قدر هم شدید باشد ادامه مشارکت در این جنگ را با تمام ابزارهای قانونی می‌طلبد.

 وی خطاب به امت اسلام گفت: شما باید به بزرگترین نبرد توجه کرده و فهم ابعاد جنگ را در مقابل تلاش‌های بسیار که جریان نفاق برای جدا کردن ذهنیت امت از واقعیت نبرد صورت می‌دهد، تقویت کنید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آغاز به کار اجلاس رسمی بانک توسعه اسلامی در ریاض با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی/مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی

به گزارش کسب و کار نیوز ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.