صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / جبهه مقاومت ستون فقرات استکبار را شکسته است
جبهه مقاومت ستون فقرات استکبار را شکسته است

امام جمعه بجنورد:

جبهه مقاومت ستون فقرات استکبار را شکسته است

امام جمعه بجنورد گفت: جبهه مقاومت ستون فقرات استکبار را شکسته است.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین «ابوالقاسم یعقوبی» در نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به این‌که ظلم را باید کنار زد و نباید پشتیبانی کرد، افزود: بهترین عدالت یاری‌کننده و یاری‌دهنده مظلومان است و افرادی که ظالم را مورد حمایت قرار می‌دهند مورد غضب خداوند قرار می‌گیرند.

وی با بیان این‌که ما یک جبهه داریم و آن جبهه مقاومت است، ادامه داد: جبهه مقاومت ستون فقرات استکبار را شکسته است و دلیل عصبانیت آمریکا و مستکبران نیز آن است که مظلومان جهان جبهه مقاومت تشکیل داده‌اند و مقابل آن‌ها ایستاده‌اند.

وی اظهار کرد: آمریکا هم‌اکنون به میدان آمده است اما نمی‌تواند از آن بدون این‌که بتواند کاری انجام دهد خارج شود.

یعقوبی خاطرنشان کرد: حضور مردم در روز قدس به معنای آن است که دشمن هر چه بیشتر توطئه کند مردم بیشتری در صحنه حاضر خواهند شد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون نفرین مظلومان فلسطین رژیم آل‌سعود را گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در مرقد امام راحل گفت: هم‌اکنون دشمن در سه جبهه با کشور ایران در حال جنگ هستند که یکی از این جبهه‌ها وارد کردن فشار اقتصادی و اعمال تحریم‌هاست که البته از ابتدای انقلاب نیز این امر وجود داشته است.

وی تصریح کرد: دشمن نمی‌خواهد اقتصاد ایران مقاومتی شود و ما باید با وجود تلاش دشمنان اقتصاد خود را مقاومتی کنیم.

امام جمعه بجنورد افزود: ایجاد فشار روانی و ناامید کردن مردم و وارد کردن فشار عملی و عملیاتی از دیگر اقداماتی است که دشمن برای ضربه وارد کردن به این کشور در حال انجام است.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر دشمن کار دیگری نیز آغاز کرده است و آن این است که می‌کوشد تا ارزش و غیرت‌های ما را به غارت ببرد و می‌خواهد مسائلی چون امر به معروف و نهی از منکر را از ما بگیرد و آن یکی از تهدیدات دشمن است و باید این امر در نطفه خفه شود.

خطیب نماز جمعه بجنورد در ادامه به تشکیل فروشگاه‌های زنجیره‌ای در بجنورد و ابراز گلایه کاسب‌های این شهر نسبت به رکود کسب و کار خود اشاره کرد و خطاب به استاندار خراسان‌شمالی گفت: از روز نخست که سکان مدیریت استان را در دست گرفتید این موضوع را مطرح کردیم که باید به صورت جدی به این موضوع رسیدگی شود.

یعقوبی همچنین خطاب به مسئولان گفت: مسئولان باید نقدپذیر باشند و اگر شخصی به آن‌ها گلایه‌ای کرد دست او را بگیرند، چون اشکال او را گفته است نه این‌که نسبت به حذف، تنزل و …وی اقدام شود.

وی یادآور شد: مسئولان باید نسبت به نقدپذیری، آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.