صفحه اصلی / اقتصادی / بورس / افت ۰.۳ درصدی شاخص بورس از ابتدای امسال
افت ۰.۳ درصدی شاخص بورس از ابتدای امسال

افت ۰.۳ درصدی شاخص بورس از ابتدای امسال

طی ۴۶ روز معاملاتی امسال، شاخص بورس ۲۹۱ واحد افت داشته است.

افت شاخص بورس

به گزارش کسب و کار نیوز، از ابتدای تاکنون در مدت ۴۶روز معاملاتی، تعداد ۴۴میلیارد و ۷۲میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۱۸هزار و ۷۲۰میلیارد ریال در ۲ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۸۵۷دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۲۶میلیارد و ۸۸۵میلیون سهم به ارزش ۵۲هزار و ۳۸۰میلیارد ریال در یک میلیون و ۱۹هزار و ۱۴۵نوبت در بازار اول؛ ۱۶میلیارد و ۴۴۱میلیون سهم به ارزش ۳۶هزار و ۹۰۰میلیارد ریال در یک میلیون و ۲۹۲هزار و ۳۷۸نوبت در بازار دوم؛ ۲۳میلیون سهم به ارزش ۲۲هزار و ۳۴میلیارد ریال در ۶۲۶۱نوبت در بازار بدهی؛ ۲۰۰هزار سهم به ارزش ۱۱میلیارد ریال در ۳۹۷نوبت در بازار مشتقه و ۷۲۴میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۷هزار و ۳۹۵میلیارد ریال در ۳۴هزار و ۶۷۶نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶هزار و ۲۸۹ واحد آغاز کرده است تا کنون به رقم ۹۵هزار و ۹۹۸واحد رسید که حکایت از ثبت افت ۲۹۱واحدی و کاهش ۰.۳درصدی دارد. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۰۲۰ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۷۱۶۷واحد کاهش مواجه شده‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴۱ میلیون سهامدار در بورس

به گزارش کسب و کار نیوز ، مجید عشقی در گفت و گو با خبرنگار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.