صفحه اصلی / استان ها / خراسان رضوی / استاندار: دشمنی و تعارض استکبار با ملت های آزاده آشتی‌ناپذیر است
استاندار: دشمنی و تعارض استکبار با ملت های آزاده آشتی‌ناپذیر است

/حمایت از فلسطین؛ آبرو برای ایران/

استاندار: دشمنی و تعارض استکبار با ملت های آزاده آشتی‌ناپذیر است

استاندار خراسان‌رضوی گفت : مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که تعارض و دشمنی استکبار جهانی و صهیونیست‌ها با ملت‌های آزاده و استقلال‌طلب دنیا یک تعارض و دشمنی آشتی‌ناپذیر است.

استاندار خراسان رضوی

به گزارش کسب و کار نیوز، «علیرضا رشیدیان» در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملت ما نشان داده ملتی آزادیخواه، عزت طلب و حامی مستضعفان در جهان بوده و هست.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون حدود ۷۰ سال است حق یک ملت برای حاکمیت و زندگی در سرزمینشان غصب شده و تلاش‌های گسترده‌ای را دستگاه‌های تبلیغاتی و دیپلماسی استکبار و صهیونیستی برای به فراموشی سپردن این حق انجام می‌دهند.

استاندار خراسان‌رضوی گفت: ابتکار امام خمینی(ره) در پایه‌گذاری روز قدس و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در تداوم و برگزاری پرشور این مراسم، موجب ناکامی دشمنان شده و اینک روز قدس گسترده و فراتر از جهان اسلام برگزار می‌شود.

رشیدیان گفت : مسیحیان و حتی یهودیان مخالف صهیونیست هم در این مراسم حضور می‌یابند و مخالفت خود را با رژیم پوشالی صهیونیست و حمایت از حق حاکمیت مردم فلسطین بر سرزمینشان اعلام می‌کنند.

وی تصریح کرد : خدا را شاکریم که این توفیق را داریم که پیر فرزانه و رهبر روشن ضمیر و آگاه ما یادگاری ماندگار برای همه آزادگان جهان به‌عنوان روز قدس پایه نهاد تا گامی در حمایت از این ملت مظلوم که سرزمینشان غصب شده بر داریم.

استاندار خراسان‌رضوی افزود: این نامگذاری باعث شده حقوق انسان‌ها در حفظ حق حاکمیت بر سرزمین‌شان پایدار باشد و هر سال علیرغم توطئه‌های استکبار و دشمنان به‌ویژه صهیونیست‌ها که با ایجاد شبهه سعی در برگزاری کمرنگ این مراسم دارند، پر شورتر از قبل برپا می‌شود.

رشیدیان با اشاره به این‌که ملت ما نشان داده‌اند که هر زمان که احساس کنند دشمن توطئه‌هایش گسترده‌تر می‌شود حضور پرشور و باشکوه تر در صحنه خواهند داشت و امروز نمود این امر است، یادآور شد: نه تنها  مردم استان و ملت ایران بلکه در سطح بین‌المللی ملت‌های آزادیخواه برای دفاع از حقوق ملت فلسطین با این حضور، همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سفال و کاشی

مرمت ۱۰۰ قطعه سفال و کاشی زرین‌فام در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,مژگان موسی‌زاده با بیان این مطلب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.