صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / وظیفه همه مسلمانان جهان حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس است
وظیفه همه مسلمانان جهان حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس است

نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با ایسنا:

وظیفه همه مسلمانان جهان حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر لزوم حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس گفت: با توجه به تلاش آمریکا برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت‌المقدس و بعد از آن کشتار فلسطینی‌های بی‌گناه توسط رژیم اشغالگر قدس راهپیمایی امسال روز قدس نسبت به سال‌های دیگر از اهمیت بیشتری برخوردار است و لازم است که همه به صحنه آیند.

نقوی حسینی

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن گرامیداشت روز قدس و یاد و خاطره امام راحل به عنوان مبدع و مبتکر نامگذاری این روز برای انسجام و وحدت جهان اسلام گفت: امام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کرده است. هر سال مسلمانان در این روز به صحنه آمده تا مسئله فلسطین را دنبال کنند.

وی افزود: در این بین راهپیمایی روز قدس امسال به دلایلی متفاوت با سال‌های گذشته است آن هم از تلاش آمریکا برای انتقال پایتخت رژیم اشغالگر قدس به بیت‌المقدس نشأت می‌گیرد. اقدامی که همه مسلمانان را جریحه‌دار کرد و باعث شد که مسلمانان در کشورهای اسلامی به صحنه آمده و مخالفت‌شان را با این اقدام اعلام کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: اقدام دیگر کشتار بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در هفته‌های گذشته است. رژیم اشغالگر قدس فلسطینی‌های بی‌گناه که بدون سلاح و امکان دفاعی از خود در راهپیمایی شرکت کرده بودند را به گلوله بست. اقدامی که باعث راهپیمایی گسترده در کشورهای اسلامی و حتی کشورهای اروپایی شد.

به گفته نقوی حسینی این اتفاقات باعث شده روز جهانی قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته مهم‌تر باشد و شاهد حضور باشکوه همه مسلمانان جهان به ویژه ملت ایران در این راهپیمایی باشیم. ملت ایران که پای آرمان‌های فلسطین ماند و حاضر به معامله و زد و بند با هیچ قدرتی نشد. آن هم در شرایطی که بسیاری از کشورهای اسلامی همچون عربستان این معامله را انجام دادند.

وی در پایان تأکید کرد: وظیفه همه کشورهای اسلامی به خصوص مردم مسلمان ایران حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.