صفحه اصلی / سرخط خبرها / لزوم تخصصی شدن نمایشگاه های سنگ برای رشد صادرات این محصول

مدیرعامل شرکت راه معدن ماهان تصریح کرد

لزوم تخصصی شدن نمایشگاه های سنگ برای رشد صادرات این محصول

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری سنگ ایران، محمد امین درویشی مدیرعامل شرکت راه معدن ماهان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری سنگ ایران اظهار کرد: از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در زمینه صنعت سنگ، استخراج و برش در معادن سنگ تزئینی و حفاری برای پروژه های راهسازی ( سد و تونل) آغاز کردیم.

وی در ادامه گفت: در زمینه صادرات فعالیتی نداریم، زیرا بخشی که ما فعالیت می کنیم دارای مزیت های صادراتی نیست.

مدیرعامل شرکت راه معدن ماهان افزود: در حال حاضر شرایطی به وجود آمده که توجه تولید کننده ها به مساله صادرات بسیار بیشتر شده و بسیاری از آنها در این زمینه فعالیت می کنند و به موفقیت های بسیار چشم گیری هم در این زمینه رسیده اند.

درویشی گفت: متاسفانه در سال های گذشته برخی نمایشگاه های داخلی مدیریت صحیحی نداشته و عملکرد آنها بسیار ضعیف بوده است. اگر نمایشگاه داخلی به سمت تخصصی شدن بروند و تبلیغات گسترده ای را در این زمینه انجام دهند شرایط بهتری برای صنعت سنگ به وجود می آید.

همچنین مطالعه کنید:

ساده سازی فرآیند تجارت

سرمقاله باید دستگاه‌های صادرکننده مجوزهای صادرات و واردات، همکاری خود با گمرک را افزایش دهند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.