صفحه اصلی / اصناف / نمایشگاه ها و همایش ها / امید است سال آینده شاهد کاستی‌های امسال نباشیم
امید است سال آینده شاهد کاستی‌های امسال نباشیم

پایان نمایشگاه قرآن بدون مراسم اختتامیه

امید است سال آینده شاهد کاستی‌های امسال نباشیم

بدون برگزاری آیین اختتامیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به کار خود پایان داد بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درحالی بدون برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان داد که می‌توان گفت این دوره دارای رشد نسبی، نسبت به سال گذشته بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، بیستوششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم شب گذشته طبق سنوات گذشته برپا شد و باپایان ساعت کار شب گذشته، نمایشگاه هم رسماً به کار خود پایان داد.
این دوره از نمایشگاه درحالی پایان یافت که مراسمی برای اختتامیه آن برگزار نشد، البته برخی از بخش‌های نمایشگاه به صورت داخلی طی دو شب گذشته مراسم‌های کوچکی برای پایان کار خود برگزار می‌کردند. البته پیش از این عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد و رئیس نمایشگاه از برگزاری اختتامیه در روز ۱۴ خرداد خبر داده بود.

همچنین قرار بود فقهی‌زاده روز یکشنبه در نشستی خبری به جمع‌بندی چند و چون برگزاری این دوره از نمایشگاه بپردازد که این نشست هم لغو شد.

برگزاری همایش تجلیل از خادمان قرآن هم از برنامه‌های دیگری بود که طبق اعلام قبلی قرار بود در نیمه ماه مبارک رمضان باحضور رئیس جمهور برگزار شود که این مراسم هم در زمان مقرر برگزار نشد.

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درحالی شب گذشته به کار خود پایان داد که نسبت به دوره گذشته با رشد نسبی در بخش‌های هنری و محتوایی روبرو بود و این دوره در موضوع عترت بخش‌های ویژه‌تری نسبت به سال گذشته داشت و بخش بین‌الملل هم باوجود کاستی‌ها اما پس از چند دوره وقفه فعالیت داشت.

جدایی فضای برگزاری بخش عفاف و حجاب از صحن اصلی نمایشگاه را هم می‌توان از اتفاقاتی دانست که مثبت بود و نمایشگاه تحت تأثیر این بخش قرار نگرفت. همچنین جدا کردن بخش عفاف و حجاب از صحن نمایشگاه سبب گسترش این بخش شده بود و غرفه‌های این بخش باگسترش قابل توجهی روبرو بود. البته بازدیدکنندگان از قیمت‌های محصولات این بخش چندان رضایت نداشتند.

پذیرایی افطار ساده هم از اتفاقاتی بود که امسال پس از چند دوره وقفه دوباره انجام شد، البته این کار در سطح بسیار محدودی انجام می‌شد و بخش اندکی از بازدیدکنندگان می‌توانستند از آن استفاده کنند.

همچنین مطالعه کنید:

مبین‌نت، پیشرو در هوشمندسازی بانکداری سنتی

  به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، بهبود تجربه مشتری یکی از اهداف برجسته در به‌کارگیری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.