صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / وکلای نجیب رزاق و همسرش کناره‌گیری کردند
وکلای نجیب رزاق و همسرش کناره‌گیری کردند

وکلای نجیب رزاق و همسرش کناره‌گیری کردند

همزمان با احضار همسر نخست وزیر سابق مالزی برای حضور در کمیسیون مقابله با فساد این کشور وکلای مدافع وی امروز (سه‌شنبه) اعلام کردند که از سمت‌هایشان کناره‌گیری می‌کنند.

نجیب رزاق و همسرش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری رویترز، رزماه منصور، همسر نجیب رزاق، نخست وزیر سابق مالزی در کمیسیون مقابله با فساد این کشور حاضر شد تا اظهارنظرهای خود را درباره ارتباط با انتقال مشکوک ۱۰.۶ میلیون دلار از یک صندوق قرض‌الحسنه به یک حساب بانکی شخصی اعلام کند.

نجیب رزاق مکررا هر گونه اتهام در این باره را رد کرده و در یک بررسی و تحقیق اولیه که در این کشور صورت گرفت از این جرم تبرئه شد.

ام.پوراوالن وکیل نجیب رزاق و همسرش در ارتباط با تحقیقات مربوط به این نقل و انتقال مشکوک مالی امروز اعلام کرد که دیگر وکیل این دو نیست. همچنین وکیل دوم به نام یوسف زین العابدین نیز اعلام کرد که از وکالت نجیب رزاق و همسرش کناره‌گیری می‌کند.

سایت خبری مالزی نیز اعلام کرده که این دو وکیل به همراه سایر اعضای تیم حقوقی نجیب رزاق به این دلیل فعالیت خود را متوقف کردند که نتوانستند به یک ساز و کار مشترک با نجیب رزاق در بسیاری از امور برسند.

پلیس مالزی همچنین اعلام کرده است که ۲۸.۶ میلیون دلار پول نقد و بیش از ۴۰۰ کیف دستی از منزل نخست وزیر سابق و همسرش کشف و ضبط کرده است.

نجیب رزاق همچنین از خروج از کشور منع شده و آژانس‌های امنیتی و پلیس بررسی مجددی را در ارتباط با مبالغ انتقال غیرقانونی به حساب‌های بانکی وی آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.