صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / وصیت‌نامه امام(ره) بهترین سند برای داشتن بصیرت سیاسی و اجتماعی کارگزاران نظام است
وصیت‌نامه امام(ره) بهترین سند برای داشتن بصیرت سیاسی و اجتماعی کارگزاران نظام است

یوسف‌نژاد:

وصیت‌نامه امام(ره) بهترین سند برای داشتن بصیرت سیاسی و اجتماعی کارگزاران نظام است

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: مسئولان و کارگزاران برای استحکام نظام، تقویت مبانی حکومتی و استمرار حکومت اسلامی شدیدا باید به اصول و قواعد داخلی و خارجی که بنیانگذار جمهوری اسلامی در حکومت‌داری به آن پایبند بودند، وفادار بمانند.

علی اصغر یوسف نژاد

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) به معنای واقعی کلمه توانستند نقش امام – امت را ایفا کنند و پیوندی که با توسل به مبانی دینی و اسلامی بین این دو به وجود آوردند تحولی عمیق در نظام‌های سیاسی قبل و بعد از خودش برقرار کردند. مهمترین ویژگی حضرت امام(ره) این بود که همه کارهایش برای خدا بود و در مسائل اجتماعی نیز اتکایش به مردم بود به علاوه فراجناحی بودن، شجاع، حلم، صبر و بردباری، ذکاوت و هوشیاری و صادق در کلام و رفتار به ایشان شخصیتی کاریزماتیک داده بود.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس ادامه داد: امام در شناخت افراد بسیار هوشیار بودند و در گردنه‌های تاریخی تصمیم‌گیری در دوران قبل و بعد از انقلاب تصمیم شجاعانه و واقع‌بینانه درستی گرفتند.

نماینده مردم ساری در مجلس تاکید کرد: وصیت‌نامه سیاسی – الهی امام فصل‌الخطاب و بهترین سند برای حرکت مسؤولان و کارگزاران نظام در مسیر انقلاب و نظام و داشتن بصیرت سیاسی و اجتماعی آنان است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.