صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / مسلمانان در روز قدس، نفرت‌شان را از دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند

رحیمی:

مسلمانان در روز قدس، نفرت‌شان را از دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه «راهپیمایی امسال روز قدس با سال‌های گذشته به دلیل اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جهان اسلام بسیار متفاوت است» گفت: قطعا مسلمانان با حضور در راهپیمایی روز قدس انزجار و نفرت خود را از دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا رحیمی در توضیح تفاوت راهپیمایی روز قدس امسال با سال‌های گذشته اظهار داشت: این تفاوت ناشی از اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جهان اسلام است. اولین اقدام انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به بیت‌المقدس و اقدام دیگر خروج آمریکا از برجام و فضاسازی رژیم صهیونیستی به عربستان برای بازگرداندن ایران‌هراسی می‌باشد. اقداماتی که خشم مسلمانان جهان و ملت ایران را مضاعف کرده است.

وی با تأکید بر اینکه «قطعا روز قدس امسال با شکوه بیشتری از سوی جهان اسلام برگزار خواهد شد» افزود: در این بین همبستگی بین کشورهای اسلامی و نبود فاصله دارای اهمیت است. روز قدس این ظرفیت را دارد که فاصله‌ها را کم کنیم. همان طور که همبستگی بین ملت‌های مسلمان وجود دارد، انتظار می‌رود در بین دولت‌های اسلامی نیز این همبستگی به وجود آید. این وظیفه جهان اسلام است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی قطعا راهپیمایی امسال توأم با اعلام انزجار و نفرت جهان اسلام از دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود و مردم مسلمان آن را فریاد خواهند زد. این وظیفه مسلمانان است که هر جا ظلمی رخ می‌دهد با همبستگی مقابل ظالم ایستاده و پشتیبان یکدیگر باشند. همان طور که چنین وضعیتی در قانون اساسی ایران آمده و در طول ۴۰ سال اخیر همواره ملت ایران حمایت خود را از مظلومان اعلام کرده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.