صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / قاطعیت، تدبیر و مهربانی امام(ره) از ایشان شخصیتی کاریزماتیک ساخت

بدری:

قاطعیت، تدبیر و مهربانی امام(ره) از ایشان شخصیتی کاریزماتیک ساخت

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: در کنار معنویت و عرفان حضرت امام(ره)، تدبیر، قاطعیت، مهربانی و مدیریت بی‌نظیر ایشان از وی شخصیتی کاریزماتیک در عرصه داخلی و بین‌المللی ساخت که زبانزد خاص و عام شد.

صدیف بدری در ایسنا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، صدیف بدری با گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: عامل اصلی رسیدن نظام جمهوری اسلامی به سن ۴۰ سالگی، اول مردم و بعد تیزبینی‌های ولایت فقیه و رهبری الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و در ادامه راه ایشان، هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری بوده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس مهمترین وظیفه یاران و پیروان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به ویژه در شرایط حساس منطقه‌ای را اتحاد، همدلی و انسجام داخلی شخصیت‌های حقیقی و حقوقی دانست و افزود: در شرایط فعلی باید همه آحاد جامعه دست در دست هم داده و به جای اولویت دادن به منافع فردی، حزبی و گروهی زیر چتر نظام به منافع و مصالح ملی بیندیشند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: منویات، اندیشه‌ها و دیدگاه‌های امام خمینی (ره) در طول سال‌های پس از ارتحال ایشان به ویژه در عرصه‌های سیاسی، بین‌المللی و علمی توسط خلف صالح ایشان با درایت به نتایج خوبی رسیده است. جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سالگی توانست در عرصه صدور انقلاب و پیشرفت‌های فناوری و دفاعی و موشکی، دستاوردهای قابل توجهی کسب کند. اگر آمریکا در مقطعی از زمان پای میز مذاکره نشست در سایه همین مساله است.

به گفته بدری، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین چالش امروز کشور، چالش اقتصادی است که البته با درایت و رهبری مقام معظم رهبری قادر به عبور از این وضعیت حساس هستیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.