صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / زمان و جزئیات برگزاری آزمون «انتخاب و انتصاب مدیران» مدارس
زمان و جزئیات برگزاری آزمون «انتخاب و انتصاب مدیران» مدارس

زمان و جزئیات برگزاری آزمون «انتخاب و انتصاب مدیران» مدارس

آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس چهارشنبه، ۳۰ خرداد به صورت حضوری در مراکز آزمون برگزار می‌شود و ۱۰ هزار نفر در آن شرکت می‌کنند.

برگزاری آزمون سراسری دانشگاه ها - رشت

به گزارش کسب و کار نیوز، محبی، رئیس کمیته فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس توضیحات بیشتری در این باره ارائه و اظهار کرد: در مرحله اول بیش از ۱۱ هزار نفر داوطلب تصدی پست مدیریت در مناطق مرکزی استان‌ها، در سامانه مربوطه ثبت‌نام کردند که پس از بررسی سوابق پرسنلی و عملکردی این داوطلبان، شرایط احراز حدود ۱۰ هزار نفر از آنان توسط کمیته‌های انتخاب و انتصاب مدیران مناطق مرکز استان‌ها تأیید و امکان حضور آنان در آزمون حضوری و الکترونیکی وجود دارد.

وی افزود: این آزمون که برای اولین بار برگزار می‌شود، به‌صورت حضوری و الکترونیکی بوده و این کار توسط مرکز نیروی انسانی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد. هدف اصلی از اجرای این آزمون شناسایی همکاران فرهنگی توانمند جهت پذیرش مسئولیت واحد آموزشی و تشکیل بانک اطلاعاتی در تمام مقاطع تحصیلی است و تمامی داوطلبان تصدی مدیریت مدارس که شرایط آن‌ها توسط کمیته انتخاب و انتصاب منطقه مورد تأیید قرارگرفته، با حضور در پایگاه آزمون به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور وارد سامانه LTMS.medu.ir شده و نسبت به پاسخگویی به سؤالات اقدام می‌کنند. کسب حداقل ۴۰ درصد از مجموع نمره آزمون توسط داوطلبان برای ورود به مراحل بعدی فرآیند الزامی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.