صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / آخرین بررسی‌های IWF برای تعیین اوزان جدید وزنه‌برداری/ اعلام نتیجه در ماه جولای
آخرین بررسی‌های IWF برای تعیین اوزان جدید وزنه‌برداری/ اعلام نتیجه در ماه جولای

آخرین بررسی‌های IWF برای تعیین اوزان جدید وزنه‌برداری/ اعلام نتیجه در ماه جولای

فدراسیون جهانی وزنه‌برداری آخرین بررسی‌های خود را برای تصمیم‌گیری در مورد اوزان جدید وزنه‌برداری انجام داد.

تمرین تیم ملی وزنه برداری

به گزارش کسب و کار نیوز، گروهی در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری (IWF) که مسئول بررسی اوزان جدید هستند، جلسه‌ای را در بوداپست مجارستان برگزار کردند تا فاز نهایی تعیین اوزان جدید وزنه‌برداری را آغاز کنند.

 در این جلسه تاماش آیان و محمد جلود رییس  و دبیرکل فدراسیون جهانی، اعضای کمیسیون برنامه ورزش فدراسیون جهانی و رییس کمیته ملی المپیک مجارستان حضور داشتند که پیشنهادات خود را برای تعیین ۱۰ وزن جدید مردان و ۱۰ وزن زنان برای  مسابقات مختلف و ۷ وزن مردان و ۷ وزن زنان در المپیک ارائه کردند و تصمیم‌گیری در نشست بعدی هیات اجرایی که در ماه جولای است، انجام می‌شود. این گروه معتقدند که تغییر اوزان وزنه‌برداری، فرصت‌های فراوانی را برای ورزشکاران فراهم می‌کند و باعث ایجاد رقابت و افزایش انگیزه برای آن‌ها می‌شود.

همچنین در این جلسه در مورد ایجاد رکوردهای جدید جهانی و المپیک و ساختار و وضعیت تقویم جدید رویدادهای جهانی بحث شد.

تاماش آیان، رییس فدراسیون جهانی در مورد این جلسه گفت: فدراسیون جهانی وزنه‌برداری متعهد به ایجاد تحول در این رشته است. در طول تاریخ چندین تغییر در دسته‌بندی اوزان منطبق بر درک علمی بدن انسان و پیشرفت‌های ورزش انجام شده است. اکنون ما فکر می‌کنیم فرصت مناسبی برای بازبینی در دسته‌بندی اوزان داشته باشیم. این گروه کاری نقش مهمی را در ارائه طرح پیشنهادی مناسب و مبتنی بر مطالعات علمی برای تعیین اوزان جدید وزنه‌برداری بر عهده دارد.

 انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.