صفحه اصلی / دسته بندی نشده / “جوجه تیغی” و “آنتی گون” در پایان راه
“جوجه تیغی” و “آنتی گون” در پایان راه

اجرا در سالن استاد سمندریان

“جوجه تیغی” و “آنتی گون” در پایان راه

نمایش‌های "جوجه‌تیغی" با 4 هزار و 352 مخاطب و "آنتی گون" با 4 هزار و 360 مخاطب به ترتیب در روزهای جمعه و شنبه 11 و 12 خردادماه به اجرای خود در سالن استاد سمندریان پایان دادند.

نمایش‌های “جوجه‌تیغی” با ۴ هزار و ۳۵۲ مخاطب و “آنتی گون” با ۴ هزار و ۳۶۰ مخاطب به ترتیب در روزهای جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲ خردادماه به اجرای خود در سالن استاد سمندریان پایان دادند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از هنرآنلاین ، نمایش‌های “جوجه‌تیغی” و “آنتی گون” که از روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت‌ماه ساعت‌های ۱۹ و ۲۱:۳۰ اجرای عمومی خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند، شامگاه جمعه و شنبه ۱۱ و ۱۲ خردادماه به کار خود در این مجموعه پایان دادند.

نمایش “آنتی گون” به کارگردانی علی راضی در ۲۷ اجرای خودپذیرای ۴ هزار و ۳۶۰ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۳۶۲۲ مخاطب با بلیت‌های ۴۵ و ۳۵ و ۳۰ هزارتومانی، ۳۳۳ مخاطب با بلیت‌های ۲۵ و ۲۰هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۰۵ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش “آنتی گون” طی ۲۷ اجرا مبلغ ۱۵۴ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان بوده است.

نمایش “جوجه‌تیغی” به کارگردانی بهرام افشاری نیز در ۳۰ اجرای خودپذیرای ۴ هزار و ۳۵۲ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۳۴۴۴ مخاطب با بلیت‌های ۴۰ و ۳۵ و ۳۰ هزارتومانی، ۴۵۸ مخاطب با بلیت ۲۵ و۲۸ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۵۰ مخاطب شامل مهمان‌های گروه، هنرمندان و اصحاب رسانه به تماشای این نمایش نشستند.

طبق این آمار، فروش نمایش “جوجه‌تیغی” طی ۳۰ اجرا مبلغ ۱۳۸ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان بوده است.

همچنین مطالعه کنید:

نیازمند تدوین استراتژی صنعتی کشور دست‌کم برای ۱۰ سال آینده هستیم

به گزارش کسب و کار نیوز، اعضای هیات رئیسه اتاق ایران، اتاق تهران و برخی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.